poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Trochę inny...

Wpadłam na pomysł by zrobić coś zupełnie innego. Padło na naszyjnik, który z chęcią założyłam do pracy w celu wypróbowania. 


Sprężynka łącząca wiszące części nie przesuwała się, co było moją największą obawą. A do tego można regulować sobie długość wiszących kulek.

Wydaje mi się, że taki naszyjnik wygląda ciekawie i dość elegancko :)


A wy co myślicie?

Czy u was też moje zdjęcia wyglądają jakby były na nich białe plamy?
Na dysku są normalne a jak wrzucę na bloga to zmieniają się w "poplamione"...


9 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba! Skromność i elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi zie chyba widze te białe plamki ale pewności nie mam bo siła sugestii robi swoje :P

    naszyjnik ciekawy, wygląda skromnie i przyjemnie, noi ja lubie dyndadełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglada, tak jak pisałaś elegancko:) a spróbuj zapisać zdjęcie w formacie png, bo w jpg blogger często "poprawia jakość"

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem prezentuje się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Ci się wydaje - wygląda naprawdę elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Strasznie oryginalny i po prostu mi się bardzo podoba.

    Też widzę plamy. Może jakaś autokorekta się robi?

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, trzeba tylko uważać, żeby w herbacie nie utopić. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny :) na dodatek kuleczki muszą się fajnie bujać podczas chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń