wtorek, 1 kwietnia 2014

Na łańcuszku.

Czy u was też tak jest? Jednego dnia ciepło, że można chodzić w krótkim rękawku a drugiego zimno jakby to był co najmniej środek jesieni. Zwariować idzie...

Ostatnio trochę zaniedbałam robótki...bynajmniej nie przez pogodę a przez inne czynniki bardziej przymusowe.

Niemniej, pokażę wam dwie sztuki korali.

Pierwsze stonowane w szarościach.



Drugie, podobno w kolorach tego sezonu chociaż wydaje mi się, że biel, granat i pomarańcz królowały już nie raz :)


To tyle na dziś :) Pozdrowionka i dużo słońca bo u mnie dzisiaj pochmurno.

11 komentarzy:

  1. Ja ogólnie nie nadążam za trendami i nie wiem co jest modne w danym sezonie. Połączenie bieli, granatu i pomarańczu jest jednak całkiem fajne. Pierwszy naszyjnik jest bardzo szykowny i będzie pasował do wielu kreacji a z pewnością na tle tej bluzki wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze są rewelacyjne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D i pierwsze i drugie wydanie mi się podoba :D
    A pogoda rzeczywiście zmienna.. :/ ale damy radę!
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy jest cudny!!!!!! a pogoda też mnie irytuje, nigdy nie wiem jak dzieciaki ubrać:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te szare! sliczne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się robi pod ciepłą stronę, ale nigdy nic nie wiadomo:) Super korale. Obie pary mi się podobają bardzo, a te drugie to już w ogóle są całkowicie w moich klimatach! Nie wiedziałam, że to kolory sezonu:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, szczególnie te pierwsze! Moja mama by takie chętnie nosiła ;) Ja bardziej kolorowo ostatnio się noszę ;)
    A u mnie jest jeszcze dziwniej. Siedzisz sobie na słoneczku - lato! A jak zawieje wiaterek - zima!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo efektowne, podoba mi się ich kolorystyka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, granat i pomarańcz jak dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń