czwartek, 13 lutego 2014

Miętowe.

Mięta to prosta w uprawie roślina, która jest świetną pomocą dla naszego organizmu. Zawiera białka i węglowodany a poza tym jest bogata w magnez, fosfor, żelazo i wapno.
Płukanka z mięty zwalczy ból gardła a mięta sama w sobie wspomaga procesy trawienne.

Ja osobiście najczęściej miętę stosuję przy bólach brzucha...

Czy działa ona na poprawę nastroju? Tego nie wiem...ale myślę, że uśmiech na naszej twarzy wywołają miętowe korale :)




A wy lubicie biżuterię w kolorze mięty?

11 komentarzy:

  1. Justynko są prześliczne , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale bardzo dobrze się prezentują w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kolor miętowy jest na topie ;D I ja też padłam jego ofiarą... Śliczne korale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe połączenie. Dobrze wyglądają na manekinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor wybrałaś idealny, fajne połączenie i aż szkoda, że sama takich nie mam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie znoszę mięty do picia ale kolorek wuielbiam:P korale przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok rumianku właśnie bardzo lubię miętę i te korale są śliczne:)

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne korale w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mięte piję na chandrę :) uspokaja mnie i wycisza :)

    mmm ładne te korale , łagodne , miło się na nie patrzy, ładnie komponuje się filc z tymi niebieskimi koralikami

    OdpowiedzUsuń