poniedziałek, 17 lutego 2014

Kocie święto :)

Nie obchodzę świąt typu walentynki czy dzień kobiet gdyż uważam, że istnieją po to by wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy od ludzi. Jednak jedno święto jest mi bliskie. A mianowicie dzień kota :)

Koty to takie stworzenia, które po prostu się kocha albo nie. Ja osobiście uwielbiam je za ich niezależność i za słodycz jaka z nich płynie :) Nie mogę się im dosłownie oprzeć. 

Z okazji dnia kota jedno zdjęcie jak Tygrys był malutki i dwa kolejne jako dorosły kocurek :)
Pierwsze zdjęcie robione było parę lat temu gdy w telefonach nie było jeszcze dobrych aparatów :)




Pozdrawiam was serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że jest takie święto, śliczny kotek, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kotek. Też uwielbiam koty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego kociego mruczącego!!!! :) ja dokładnie jak Ty :obchodzę " dzień kota :) cudny Twój Tygrys :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kotów nie mam [ po za szytymi] ale jak święto to święto pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń