środa, 22 stycznia 2014

Nowości :)

W końcu jestem. Jakiś czas mnie tu nie było za sprawą różnych zdarzeń, których konsekwencją był brak czasu i nie rzadko chęci na stworzenie czegoś nowego...jednak wasze blogi oglądałam w miarę regularnie :)

Brak weny jednak nie wpłynął na produkcję kulek i zakup wełny w całkiem nowych i tych już wypróbowanych kolorach. To jednak w kolejnym poście, ponieważ muszę zrobić zdjęcia :)

Dzisiaj dwie sztuki nowych korali. Pierwsze pomarańczowo czarne.


Środkowa kulka jest dwa razy większa od moich tradycyjnych "dużych" kulek.


Drugie korale są podwójne. Jedna część jest brązowo zielona a druga zielono brązowa :) Na szyi wygląda to na prawdę ciekawie.



To tyle na dziś :) Pozdrowionka!

7 komentarzy:

  1. Czarno-pomarańczowe przypominają mi Halloween. :D
    Te drugie są piękne. W kolorach ziemi. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne:)
    Zapraszam do siebie na candy w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. korale bardzo ciekawe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te w kolorach ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze że duzo nowych pomysłów:) te drugie muszą wygladać świetnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze bardzo pozytywne lubie pomarańcz z czernią a ten zawijas świetnie ozywia dodatkowo całość :) sama lubie dodawać ten wzorek :) drugie korale świetnie sie prezentują w wersji podwujnej , kolory tez bardzo fajne :) takie jak ogród wczesną wiosną gdy na świezo skopanych grządkach widac jeszcze ziemię a okół pierwszą trawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł z tym podwójnym naszyjnikiem :) musi to ciekawie wyglądać
    zawsze ciekawiło mnie jak się takie kule filcuje ? jeśli dobrze określiłam nazwę
    aż poszukam czy na YT jest jakiś instruktaż :)

    OdpowiedzUsuń