sobota, 4 stycznia 2014

Naszyjnik :)

Dziś nie będę dużo pisać, bo choróbsko mnie dopadło. Pokażę wam natomiast nowy naszyjnik, który zrobiłam niedawno.


Naszyjnik jest asymetryczny. Zupełnie inny od tych, które robiłam do tej pory. Kulki owinęłam drucikiem dla lepszego efektu.


A wam jak się podoba? 

Pragnę też pochwalić się prezentem od Tynki. Bardzo spodobały mi się u niej pudełeczka na pierniczki i ta kochana dziewczyna przesłała mi jeden z nich :) Bardzo, bardzo dziękuję!



To tyle na dziś. Jak wyzdrowieję to biorę się za nowości :)

Pozdrowionka!

10 komentarzy:

  1. Naszyjnik bardzo ładnie prezentuje się. Życzę zdrowia:) Mnie też choróbsko dopadło;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik :) Bardzo ładnie wygląda asymetria :)
    Cudne pudełko otrzymałaś :)
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik uroczy , a prezencik super , Justynko życzę szybkiego powrotu do zdrowia , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka! :)

    Ciekawy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny naszyjnik, zdrowiej szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia! to przedewszystkim
    owiniecie drucikiem kulek daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korale bardzo fajnie zrobiłaś i z tym drucikiem super pomysł!
    Pudełko reniferski czad:)))) Świetne:)

    Zdrowia Ci życzę Kochana i ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik a pudełeczko bardzo urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wyglada:) i super szarości, a pudełeczko cudne:)

    OdpowiedzUsuń