piątek, 13 grudnia 2013

Wyniki Candy!

Tym razem wyniki podam w niestandardowy dla mnie sposób. Przede wszystkim z braku czasu. Do Świąt zostało trochę ponad tydzień a jeszcze sporo rzeczy mam do wykonania. Ja to sobie zawszę zaplanuje a potem nie mogę się wyrobić :)

Nie przedłużając...

Zamiast losować poprosiłam Adriana o wybranie numeru od 1 do 24 (Tyle było komentarzy po odjęciu jednego mojego i jednego podwójnego).

A więc nagrodę główną wygrywa osoba z numerem 1:


A z moich najczęściej komentujących osób wytypowana została osoba z numerem 5 i do niej poleci nagroda pocieszenia :):


Bardzo proszę dziewczyny o podanie adresów do wysyłki. W poniedziałek lub wtorek wyjdą przesyłki :)

Reszcie osób bardzo dziękuję za udział w zabawie. Mam nadzieję, że nowi obserwatorzy zostaną pomimo braku wygranej :)

Pozdrowionka!

8 komentarzy:

  1. !!!! ^^ będzie na świąteczna kolacje piękna ozdoba !!! ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny :)
    Dziękuję za możliwość udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń