wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!

Kochane moje blogerki. W tym jeszcze starym roku życzę wam aby wena nigdy was nie opuściła. Niech spełniają się wasze małe i wielkie marzenia. 
Dla mnie rok 2013 nie był do końca szczęśliwy, nie spełniło się moje największe marzenie, do którego było mi tak blisko. 

Ale najważniejsze...miłość i zdrowie jest...reszta przyjdzie z czasem :)

Mam nadzieję, że 2014 będzie rokiem niezwykłym, pełnym nowych doświadczeń. I tego wam również życzę :)

Źródło

UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ!

4 komentarze:

  1. Spełnienia marzeń i dużo weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!!!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnustwo sił twórczych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego- dziękuję za pamięć!

    OdpowiedzUsuń