poniedziałek, 16 grudnia 2013

Przedświąteczna gorączka - biżuteria na zamówienie.

Jak co roku przed Świętami następuje świąteczny szał i zamówienia sypią się jak w żadnym innym miesiącu. Wczoraj do późnych godzin nocnych tworzyłam, żeby sprostać wymaganiom klientek. Jednak w żadnym wypadku mnie to nie zniechęca i z radością robię coraz to nowszą biżuterię.

Pokażę wam dzisiaj kilka wzorów stworzonych według wytycznych innych osób :)

Wybaczcie jakość zdjęć, ale robiłam je późno w nocy a rano już przesyłki były spakowane.

Naszyjnik kwiatek na lnianym sznurku...


...a do kompletu kolczyki.


Następnie różowo szary komplet z kwiatkiem.


I na koniec skromny komplecik. Bransoletka i kolczyki z kokardkami.


Bardzo lubię robić biżuterię na zamówienie. Często obce osoby mają fajne pomysły :)
Po nowym roku zobaczycie u mnie właśnie kilka nowych wzorów, których wcześniej nie wykonywałam. Mam nadzieję, że podołam i wszystko wyjdzie tak jak sobie wymyśliłam :)

Jak na razie trzeba skupić się na Świętach :)

Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Fajnie wyszły, pierwszy komplet chyba najbardziej mi się podoba, oczywiście nie ujmując nic pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni komplecik najbardziej mnie zachwycił:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni komplecik przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo ostatni komplecik. Ja to nie mam zamówień, ale za to mogę więcej czasu poświęcić na swoje pomysły:) Też dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIękne kompleciki. :D Środkowy śliczny. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie wyszły pięknie... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne komplety i na pewno klientki będą strasznie zadowolone:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne kompleciki a najładniejszy dla mnie ten pierwszy w szarosciach :)

    OdpowiedzUsuń