sobota, 14 grudnia 2013

Kolekcja gwiazdek i kolczyki w bieli :)

Szyłam i szyłam i wyszyłam :) Część już widzieliście a resztę dorobiłam w międzyczasie. Tak oto powstała kolekcja gwiazdek z filcu. Proste, bez udziwnień, ale mi się podobają :)
Zaznaczam, że szyje ręcznie, więc trochę mi na to zeszło.


I jeszcze kolczyki w kolorze na czasie czyli "białym jak śnieg" (chociaż na zdjęciu wyglądają trochę jak ecrue)... błagam niech nie będzie śniegu...mi wystarczą śnieżne kolczyki :)


A jak u was przygotowania do świąt? Udziela wam się już klimat? Ja na razie nie czuję ich aż tak, ale to pewnie dlatego, że nie mam jeszcze ubranej choinki :)

Pozdrowionka!

8 komentarzy:

  1. kolekcja gwiazdek wygląda imponująco, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gwiazdeczki:) Niezła robota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś cały dzień piekłam pierniczki :D dwa rodzaje
    piękne gwiazdeczki Ci wyszły :)
    a co do śniegu to bym jednak chciała
    co to za święta jak nie są białe
    na te wolne dni to bym nawet ogromne zaspy chciała :D w końcu w domku siedzę i się grzeję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś tak po upieczeniu pierniczków troche mnie ten klimat śiąteczny odczuwam ale mam nadzieje że po weekendzie mi przejdzie.

    gwiazdki śliczne! bardzo lubie takie prościutkie i tez zazwyczaj jak już coś szyje to ręcznie wiec wiem jakie bywa to pracochłonne :)

    kolczyki bardzo ładne, klasyczne takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja gwiazdek jest śliczna:) Ja też szyję ręcznie bo nie mam maszyny ani umiejętności szycia na niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne gwiazdki:) Ja szyje na maszynie ale filcowe zawieszki bardziej podobają mi się, gdy są uszyte ręcznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę się jak zwykle zachwycać Twoimi gwiazdkami i jak na nich wyhaftwałaś!:)) Kolczyki są świetne też. Przypominają połączenie lodu ze śniegiem:)

    U mnie dziś pewnie zostanie ubrana choinka, a klimat świąteczny czuję, bo za parę dni będę na tydzień w PL i w ogóle jakoś tak mi jeszcze świątecznie po wizycie w Lille:)

    OdpowiedzUsuń