piątek, 6 grudnia 2013

Gwiazdeczki i prośba o przepis :)

Na początek informuję was, że dokładam do Candy małe gwiazdeczki z filcu, które sama ręcznie wycięłam. Można je użyć np. do ozdobienia świątecznych prezentów :) Inwencję twórczą pozostawiam wam.


Przychodzę do was jeszcze z prośbą o przepis na pierniki. Moje wymagania to MEGA łatwość i "zawsze wychodzalność" :) Chcę pierwszy raz upiec pierniki, ale marzę by mi się udały. Znalazłam jeden przepis w internecie, ale wiem, że wam bardziej mogę ufać :) Czekam na komentarze ze sprawdzonymi przepisami :)

To jak? Pomożecie? :)

8 komentarzy:

  1. ja rok temu upiekłam pierwszy raz pierniki, ale były twarde niestety. W tym roku jeszcze raz spróbuję może wyjdą lepsze. Przepis też miałam z internetu, powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail już posłałam z przepisem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja podrzucę wypróbowany http://szpinakozerca.blogspot.com/2012/12/swiateczne-pierniczki.html ale muszę troszkę zmięknąć, lub są super do oblania czekoladą, będą po 1 dniu już w sam raz :) poza tym super przepisy szukaj tutaj: http://www.mojewypieki.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie gwiazdeczki podziwiam że chciało Ci sie je wycinać :)
    co do przepisu to jutro (dzis nie mam dostępu do niego) powiem tak ja antytalencie kulinarne piekłam w tym roku pierwszy raz sama te pierniczki (przepis od lat stosowany przez nas w domu rodzinnym) iiiii wyszły nieprzyzwoicie dobre czym zszokowały mnie całkowicie :) tylko to są takie pierniczki z dodatkiem kakao ale dlamnie pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, to w takim razie czekam na przepis :) Z kakao też mogą być.

      Usuń
  5. Jej, gwiazdeczki fajne:) Przepisu nie znam na pierniczki niestety.

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gwiazdeczki filcowe super z piernikami się kojarzą.

    OdpowiedzUsuń