piątek, 15 listopada 2013

Zakolczykowałam się :)

Oj sporo ostatnio u mnie powstało kolczyków. Od skromnych i prostych do nieco bardziej ozdobnych i fikuśnych. Dzisiaj pokażę wam kilka par.

Zacznę od świątecznych bo i tych u mnie w grudniu nie będzie brakować :) Na razie jedna para, ale powoli powstaje więcej.


A tutaj już zwykłe, ale jedyne w swoim rodzaju.



I jeszcze Robione na zamówienie z dokładnymi wytycznymi co do wymiarów, kolorystyki i dodatków.



Kolczykowy szał trwa :) Na pewno jeszcze nie raz was nimi uraczę :)

 Przypominam o moim CANDY, na które serdecznie was zapraszam :)

Trzymajcie się ciepło!

11 komentarzy:

  1. Świetne kolorki. Mikołajkowe ślimaczki bardzo oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe szaleństwo kolczykowe:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne, ale te czerwone to już najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mikołajkowe kolczyki bardzo pozytywne :) reszta świetna a mi najbardziej podobają się te drugie czerwone na łańcuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki i pierwsze i drugie są moje ulubione:)))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe cuda!:) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kolczyki :) Czerwone sa moim faworytem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślimaczki z świątecznym motywem - super

    OdpowiedzUsuń