poniedziałek, 25 listopada 2013

W bieli...oraz mój świąteczny grzech :)

Mam oddzielną gąbkę...oddzielne mydło...wszystko po to, żeby biel zawsze była biała.
Niestety biała wełna jest niewdzięczna. Widać na niej najmniejszą nitkę, która się przypałęta gdzieś podczas filcowania. Jednak bardzo lubię te moje białe kulki :) Powiem wam, że czym mniej pofarbowana wełna tym łatwiej się ją filcuje. 

Zapraszam was więc na białą ucztę :)





A tak z innej beczki to wiecie jaki jest mój świąteczny grzech? Na potęgę zjadam czekoladowe mikołaje...tak, tak wiem, że pójdzie w boczki, ale kto by się tym przejmował. Uwielbiam je po prostu :) Przez cały rok nie jem tak dobrej czekolady...a może to magia zbliżających się świąt zmienia ich smak? :) 

A wy popełniacie co roku jakiś świąteczny grzech?

*

Trwają zapisy na moje CANDY o TUTAJ. Gwarantuję, że w paczce znajdą się jeszcze niespodzianki :)

Pozdrowionka!


9 komentarzy:

  1. bialutkie wyszły, co do Mikołajów też mam do nic słabość :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne!!! śnieżne takie że oczek oderwać nie idzie! ah kusiło mnie raz takie białe ufilcowac ale zniechęciło mnie włąśnie to że mi zszarzeją podczas filcowania(czy to na mokro czy na sucho)

    co do grzeszku ;) to ja tez raczej słodyczy nie jadam ale ... ale przed bożym narodzeniem na potęge jem mikołajowe lizaki czekoladowe! w lidlu są teraz takie ;p licze po cichu że mikołaj mi może przyniesie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Święta sobie nie odmawiam. Na szczęście jestem chuda (jak na razie, bo po ciąży to nie wiem co będzie), więc w boczki nie idzie. Czekolady jem dużo nie tylko wtedy;) Biały komplet jest piękny. Rozumiem, że irytują inne niteczki na białym tle. Gdy miałam czarnego kota to zawsze na pudełkach malowanych na biało i lakierowanych pojawiały się włoski. Chociaż bardzo się starałam, żeby ich tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają. :3 Aż zatęskniłam za śniegiem. :O
    Ja poluję na takie małe, nadziewane mikołaje. Nie ma nic lepszego od nich. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet super i rzeczywiście śniegowy:) Fajne połączenie ze srebrnym. Ja też lubię świąteczną czekoladę:)) W ogóle jestem czekoladowa i na śniadanie przeważnie jem chlebek z czekoladą:D
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i pasujące do zimowych ciuszków.Pozdrawiam i zapraszam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny biały komplecik-marzenie. Będzie pasować do świątecznych kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki z rodzaju... zima, zima, zima, pada, pada, śnieg...

    OdpowiedzUsuń