poniedziałek, 4 listopada 2013

Uudam

Jakiś rok temu trafiłam na youtube na nagranie Chińskiego programu "Mam talent", a dokładnie na pewnego śpiewającego chłopca. Chociaż na co dzień polskiego "Mam talent" nie oglądam to to chińskie nagranie po prostu rozłożyło  mnie na łopatki. Teraz po roku trafiłam na teledysk, w którym ów chłopiec śpiewa ten piękny utwór i postanowiłam podzielić się tym z wami.

Uudam ma 12 lat. Przyszedł zaśpiewać dla swojej mamy, która zginęła w wypadku. Zaraz po jej śmierci również w wypadku zginął jego ojciec. Doświadczony przez los chłopiec śpiewa tak pięknie, że można go słuchać i słuchać. Cała widownia płacze ze wzruszenia. Zresztą same zobaczcie. Przygotujcie chusteczki :)

Tutaj nagranie w chińskim "mam talent". Wklejone są angielskie napisy:



A tutaj wspomniany teledysk:



 Pozdrawiam was serdecznie i po cichu oznajmiam wam, że szykuje się u mnie Candy świąteczne :)
 
 

2 komentarze:

  1. Poryczałam się jak bóbr :-( świetnie chłopiec śpiewa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie śpiewa:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń