czwartek, 21 listopada 2013

Świąteczne gwiazdki oraz mój pierwszy renifer :)

Na zewnątrz coraz zimniej a w sercach coraz cieplej bo już niedługo Święta :) Można powiedzieć, że za miesiąc. Wzięłam się więc za robienie ozdób. Zaczęłam od filcowych gwiazdek :)


Szyło mi się sprawnie i przyjemnie. Postawiłam na standardowe świąteczne kolory. Szary z czerwonym.

Z każdą gwiazdką szew wychodził mi coraz lepiej. Przyznaje się, że szycia dopiero się uczę a maszyna już się do mnie uśmiecha z szafy :)





Po uszyciu tych czterech pomyślałam jeszcze o jednej, zupełnie innej kolorystycznie :) I tak powstała jeszcze jedna gwiazdka "nocna".


I w końcu zabrałam się za uszycie renifera. Nie było łatwo, ale się udało :) To mój pierwszy renifer. Wiem już, że w pewnych miejscach powinnam trochę inaczej się za niego zabrać, ale i tak jestem dumna, ponieważ w zeszłym roku w ogóle nie zrealizowałam mojego reniferowego planu :)

Kolejnego, już niedługo, zrobię nieco inaczej i na pewno się wam pochwalę :)


Moje Candy nadal trwa jakby ktoś miał ochotę :) KLIK

Pozdrowionka!

11 komentarzy:

  1. prześliczne te gwiazdki :D
    jak zdążę to się skuszę i spróbuję uszyć :D
    na razie odebrałam cekiny i będę bombki cekinowe jak w zeszłym roku tworzyć

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te Twoje szyjątka ja niestety nie lubię się z maszyną do szycia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gwiazdki są śliczne! bardzo mi się podobają a reniferek uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne gwiazdeczki, ta z reniferkiem jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne gwiazdki, a reniferek uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie zawieszki!!
    a ten reniferek taki uroczy!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zawieszki, a reniferek jest słodziaszny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. JESTEŚ GENIALNA!!!!! Zakochałam się w tych ozdobach i renifer jest piękny!!!!! Pieję z zachwytu po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń