czwartek, 14 listopada 2013

Świąteczne Candy!

Mamy połowę listopada więc do Świąt już nie daleko. Z tej okazji postanowiłam przygotować dla was rozdawajkę, która skończy się tak, żeby przed Wigilią dotarła do danej osoby :)

Co trzeba zrobić żeby wziąć udział?

- Zostawić komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie.
- U siebie na blogu wstawić podlinkowany baner.
- Prowadzić bloga przez co najmniej 3 miesiące.
- Być obserwatorem, ale tylko jeśli chcecie. Nie jest to warunek konieczny.
-Posiadać adres na terenie Polski (wyjątkiem są moi stali bywalcy z zagranicy).
- Lubić filcowe wytwory :)

A co jest do zgarnięcia?

Ten o to filcowy komplet, naszyjnik kwiatek oraz delikatne kolczyki przygotowane specjalnie na tę okazję. Jeszcze takiego nie robiłam więc jest dla mnie wyjątkowy i mam nadzieję, że dla którejś z was też będzie :)


Święta to również czas "prezentów - niespodzianek" dlatego w paczce na pewno znajdzie się coś jeszcze :)

Dodatkowo spośród osób, które najczęściej komentują wylosuję dodatkową nagrodę niespodziankę.
Żeby było sprawiedliwie listę osób podaję już teraz:


Candy trwa do 12.12.13
Po tej dacie jak najszybciej ogłoszę zwycięzcę. 

Mam nadzieję, że znajdą się chętne osoby na te cukierasy :)

Pozdrowionka!


Edit: Do paczuszki dokładam szare kolczyki (kulka ma 1,5cm) z grafitowymi, dyndającymi koralikami :)


I jeszcze małe gwiazdeczki z filcu, którymi możecie ozdobić np. opakowania do prezentów :)


26 komentarzy:

  1. ja ja ja !!!! ;) śliczny idealny by go na wigilie założyc do czarnego eleganckiego golfu ^^ ah rozmarzyłam się już :) oczywiście że chcę pragnę i zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga:)takie cudeńko na Święta będzie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też stanę w kolejce, prezent śliczny. Może uda mi się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam. Naszyjnik bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce! Uwielbiam Twoją biżuterię i strasznie samolubnie trzymam za siebie kciuki:D Naszyjnik jest świetny i kolczaski też. Widzę się w tym komplecie przy wigilijnym stole:) Strasznie ciekawa jestem też niespodzianki:))

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się z miłą chęcią zgłaszam :) Uwielbiam kolor czerwony i biżuterię, więc nagroda jest w sam raz dla mnie :)))
    Pozdrawiam serdecznie!
    Banerek już wisi: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję w kolejce, lubię takie świąteczne klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko i Ja staję do losowania

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam a filcowe wyroby uwielbiam, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym się też chętnie zgłosiła, ale prowadzę blog dopiero od października, czy można liczyć że to takie kalendarzowe miesiące?
    Tak czy tak mi się u Ciebie podoba :-) i banerek wstawię jak dojdę do kompa, bo piszę z komórki

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że prowadzisz bloga regularnie także możesz wziąć udział w mojej zabawie :) Jest mi bardzo miło, że do mnie zawitałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, banerek już wstawiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z radością wezmę udział w rozdaniu :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny zestaw, chciałabym go mieć, więc zgłaszam swój udział w konkursie wiem że to trochę późno ale może jednak w końcu ostatni bywają pierwszymi :) http://haftkrzyzyk.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią się zapisuje ;))

    http://nataliabloguuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O mało bym nie zapomniała, ale już nadrabiam. Ja też chcę dostać takie śliczne ozdoby, a przynajmniej mieć szansę je zdobyć :)
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest śliczne! Nadaje się na te świąteczne klimaty, bardzo bym ucieszyła się gdybym wygrała.Oczywiście zaprezentowała to na swoim blogu :) Cudne ♥ Może mi się uda, bo ja nie mam szczęścia do candy :(
    Banner : ew-ewel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej zapraszam do dodania Konkursu na nowego bloga z Konkursami ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie przecież nie może zabraknąć w tej zabawie, dlatego też się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja dołączam do kolejki. Cudny komplecik, w sam raz żeby się wystroić na wigilijna kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny komplet. Bardzo mi się podoba. Lubię filcową biżuterię.
    Pozdrawiam
    Kaśka http://mojzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny komplet chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię bizyterię z chęcią się zapisuje na twoje piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Candy cudne:)
    Zapisuje się chętnie.
    Banerek już jest na blogu.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się z wielką chęcią
    warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również się zgłaszam ;)

    Baner u mnie na blogu: boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń