środa, 27 listopada 2013

Pomysłowa bombka :)

Ostatnio w Sosnowym Gaiku zobaczyłam piękną bombkę zrobioną z ręczników papierowych. Musiałam taką mieć, więc poszłam do Empiku i trafiłam na wyprzedać styropianowych ozdób (o tej wyprzedaży pisałam wam już wcześniej). Dokonałam zakupu i mam! Swoją własną bombkę :)


Nie widać tego na zdjęciach, ale cała jest w brokacie i pięknie się błyszczy :)

Jeśli chcecie to korzystajcie z tego pomysłu, bo taka ozdoba wygląda na prawdę efektownie :)

Pozdrowionka!

11 komentarzy:

  1. słyszałam o tych bombkach ale ich nie widziałam , a wygladaja faktycznie ślicznie! może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda,,,przeoczyłam w sosnowym gaiku? hmmm
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, u mnie w empiku nie ma takiego wyboru :((, muszę wybrać się do Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  5. :D super
    a ile frajdy jest przy takim ręcznym przygotowywaniu sobie ozdób na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bombka i pomysłowa!:) Zdolniacha jesteś i już:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bombka, komplet takich na choince fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń