niedziela, 6 października 2013

Stonowane...

Mam wam do pokazania komplet w stonowanych jesiennych kolorach. Jak pewnie wiecie lubię takie kompozycje :)





Pewnie kojarzycie te duże koraliki z dziwnym wzorkiem :) Już je kiedyś używałam w moich kompletach. 

*

Przyszedł czas na wyniki testu koralików z masy solnej z poprzedniego posta.
Bransoletkę miałam 12h w pracy i był to dość pracowity dzień, więc zdarzyło się stuknąć nimi o twardą powierzchnię. Czasami przypadkiem otarły się o coś...I powiem wam, że ostatecznie nic się z nimi nie stało. Nawet farba (plakatówka) nie odpadła co mnie bardzo zdziwiło. 
Koraliki są dość ciężkie, ale przez cały dzień nie było to uciążliwe. Można zrobić mniejsze i wtedy będą lżejsze :) Ogólnie jestem zadowolona.

To tyle na dziś. Udanej niedzieli :) Pozdrowionka!

10 komentarzy:

  1. Fajnie dobrane kolorki i kompozycja:)Czekam na dalsze wyroby z solonych koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że plakatówkę jak by co można chyba zabezpieczyc lakierem choćby do paznokci,a kulki filcowe się nie pogniotły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po to na dole bransoletki są małe koraliki, żeby na nich opierała się ręka :) A plakatówki właśnie takim lakierem zabezpieczałam, ale teraz myślę, że następnym razem zrobię to bezbarwnym lakierem w sprayu :)

      Usuń
  3. Fajnie wyszło. Podoba mi się komplet i super z tym kolorem bigli!
    Tak czułam, że koraliki się sprawdzą:) W ogóle, to przecież chyba nie przeszkadza, że są ciężkie na dłoni? Jeśli by być miały w kolczykach, to rozumiem. W ogóle to ja lubię takie trochę cięższe bransoletki:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie przeszkadza bo z ręki nie spadają :) Polecam Ci zrobić takie koraliki. W kolczykach na pewno musiałyby być mniejsze :)

      Usuń
    2. Muszę spróbować wisiorek:)

      Wiesz cooo, a podaj swój własny przepis na masę solną:)

      Usuń
    3. Szklanka mąki, szklanka soli i około pół szklanki wody. Ja nalałam sobie do szklanki i dodawałam po trochu tak żeby masa była jak plastelina :)

      Usuń
  4. Idealnie dobrane kolory w zestawie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny, taki jakie lubie. co do koralików z masy solnej szykuje się żeby spróbowac ale cały czas zapominam kupic mąke ;p

    OdpowiedzUsuń