czwartek, 10 października 2013

Przemyśleń kilka...

Patrzę na pudełka wypełnione filcowymi wyrobami, na woreczki, w których umieszczam konkretne komplety i zastanawiam się co się teraz dzieje z całą tą biżuterią, która już dawno temu poszła w świat. Czy jakaś Pani nadal ją nosi? A może rzuciła w kąt jak inną biżuterię kupioną pod wpływem chwili? Zastanawiam się czy jeśli ktoś ode mnie kupił coś na prezent to czy obdarowana osoba jest zadowolona?
Może to głupie pytania bo w sumie po zakończonej transakcji nie powinno mnie to już obchodzić. A jednak takie myśli rodzą się w głowie. Ja wracam do miejsc, w których coś mi się podobało i mam nadzieję, że chociaż kilka osób również do mnie wróci :) 
Wy też czasem zastanawiacie się czy wasze wyroby spełniły oczekiwania kupującego?

A do pokazania mam wam dwa komplety.

W tej kolorystyce już kiedyś u mnie były :)


Co nie znaczy, że nie mogą by znowu bo połączenie tych kolorów na prawdę mi się podoba :)



Drugi, bardziej jesienny...



...bez bransoletki...z samymi kolczykami...


Mam nadzieję, że i te komplety w swoim czasie ucieszą czyjeś oko i zawisną na czyjejś szyi, uszach i nadgarstku :)

To tyle na dziś. W Szczecinie temperatura waha się między 12C a 18C także ciepło i przyjemnie, chociaż co jakiś czas kropi deszczyk.

Tymczasem żegnam się z wami i życzę udanego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Nie mój styl, ale ogólnie fajna taka biżuteria. Niestety zazwyczaj tak jest, że coś kupujemy, a potem leży i leży...Mam nadzieję, że Twoja biżu komuś tak się spodobała, że nosi namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nadzieję, że wzory i te darmowe i które sprzedaję służą ludziom i cieszę się zawsze, kiedy ktoś do mnie pisze lub zostawia komentarz na blogu, że coś mu się przydało, zainspirowało, spodobało się itp.:) Wcale się nie dziwię Twojemu podejściu, bo moje własne wytwory też traktuję bardzo osobiście, wkładam w nie serce i nie są mi obojętne:)

    Oba komplety są bardzo udane, a ten komplet z czerwonymi koralikami jest cudowny i strasznie, ale to strasznie mi się podoba!

    Buziaki:)

    PS. Cały czas noszę rzeczy od Ciebie i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i naprawdę cieszą mnie takie słowa :)

      Usuń
  3. Też myślę czy osoba obdarowana korzysta z moich wyrobów,a jak widzę,bądź noszę Twoją bizutkę zawsze o Tobie pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe :) Ja za każdym razem jak wyciągam drobne z Twojego portfelika to też o Tobie myślę :) Niby takie drobnostki a ile radości nam dają :)

      Usuń
  4. śliczne komplety :)
    myślę, że każdy zadaje sobie takie pytania.. ale czasem niestety nie znajdziemy na nie odpowiedzi :) ważne, że chociaż przez moment nasza biżuteria kogoś ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zestawy kolorystyczne bardzo mi się podobają. :D
    Też mnie czasem dopadają takie myśli. Czy się spodobało, czy dobrze się nosi, czy może już leży w pudełku nieużywane. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy komplet boski! cudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. róże skradły mi serce :-) ja niczego z hand made nie "rzucam w kąt" traktuję jak okaz, jak coś drogocennego - przecież ktoś włożył w to mnóstwo serca ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie idealne!:) Przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, nieraz się zastanawiam czy moje wyroby stoją gdzies w kącie czy jednak się przydały ,więc chyba mogę powiedziec że znam to uczucie.

    co do kompletów mój faworyt to stanowczo jesienny :) az pachnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń