poniedziałek, 28 października 2013

Księżycowe :)

Lubicie noc? Ja lubię...szczególnie taką pełną gwiazd. Porządny teleskop to jedno z moich większych marzeń :)

A co jeśli niebo jest zachmurzone i nie widać nawet księżyca? Można wtedy ubrać księżycowy komplet z filcu i nosić kolory nocnego nieba na sobie :)



Granatowo szary komplet kojarzy mi się z kosmosem. Do tego te przekładki z gwiazdkami i księżycami.




A wy lubicie patrzeć w gwiazdy? Ja czasem wgapiam się w niebo z nadzieją, że zobaczę tam coś nadzwyczajnego :)

Pozdrowionka przesyłam! Udanego dnia :)

11 komentarzy:

  1. komplecik przepiękny, a patrzeć w gwiazdy uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki:)Bardzo mi się komplecik podoba:)A w gwiazdy uwielbiam patrzeć:)Na działce z dala od miasta widok nieba jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o taaaak uwielbiam wpatrywać się w niebo i gwiazdy :) komplet bardzo aleagcki i subtelny :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny komplecik jeśli chodzi o korale lubię noc kairu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutki komplecik!
    Lubię patrzeć w niebo tak jak Ty!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet jest uroczy i myślę, że każdy lubi spojrzeć w niebo pełne gwiazd:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Rzeczywiście kosmiczny jest ten komplet. Bardzo klimatyczny i piękny:) Też lubię sobie patrzeć w niebo.Tak sobie patrzę i wyobrażam różne rzeczy i przychodzi moment, że zapominam się całkiem.
    Nie lubię tylko patrzeć w niebo kiedy idę lub stoję, bo wtedy zawsze tracę równowagę:) Najlepiej mi się patrzy na siedząco lub na leżąco:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie kolorystyczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny i z kolczykami - super:) a któż nie lubi gwiazd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a od kiedy sie przeprowadziłam na wieś widać je prawie kazdego wieczoru o co w miescie trudno...:)

      Usuń