wtorek, 8 października 2013

Bransoletki z koszulek :)

Ostatnio zdarza mi się inspirować pracami innych blogerek. Tworzycie takie piękne i pomysłowe rzeczy, że sama często pragnę takie mieć :)
Tym razem wzorowałam się na pięknych bransoletkach Niby Nic. Zrobiłam je ze starych bluzek, których nie noszę. Na razie dwie, ale na pewno powstanie więcej :)

Pierwsza w małe kwiatuszki. W łączeniu umieściłam filc, żeby nie było widać szycia :)


Druga biało bordowa chociaż na zdjęciu wygląda jak czerwona :)


No i obie razem:


Polecam wam zrobienie takich bransoletek :)

A u Modrak rozpoczęło się głosowanie na serduszkowe prace. Zachęcam was do oddania głosu, a jeśli moja praca wam się podobała możecie zrobić to oddając głos na mnie :)

Głosować można TUTAJ.

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. bardzo fajne:)ostatnio po porządkach w szafie mam cały wór ubrań letnich do oddania,a co się nie nadaje...chyba nożyczki pójdą w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na bransoletki, muszę wypróbować:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie starych szmatek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te bransoletki. :D Muszą być wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te bransoletki. Zdecydowanie dołączają do mojego grona ulubieńców Twoich prac:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza bnardzo mi się podoba ta druga taka trochę patriotyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tu przez przypadek dziś :) bardzo mi miło, że znalazłaś u mnie inspirację :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń