czwartek, 19 września 2013

Wymianka :)

Niedawno umówiłam się na wymiankę z Malwiną z bloga Madebymali.
Strasznie spodobał mi się jej portfelik. Możecie go obejrzeć o Tutaj. Zapragnęłam mieć taki sam, tyle że szaro czerwony, ponieważ taki kolor ma moja torba :) Chciałabym zaznaczyć, że Malwinka sama zaproponowała, że go dla mnie zrobi...

Od słowa do słowa i na koniec Malwinka również wybrała sobie coś ode mnie :)

Najpierw prezenty od niej. Poza szydełkowym portfelikiem dostałam też chustecznik do kompletu:


Ja natomiast przygotowałam tęczowy komplet, który podobał się Malwinie:


Do tego dołożyłam breloczek z filcową kulką i słonikiem:


Bardzo Ci dziękuję Kochana za ten prezent. Jest już w stałym użytku :)

*

Chciałam zaprosić was jeszcze do poczytania moich wierszowych wypocin :)
Możecie to zrobić na moim drugim blogu o Tutaj.

Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam was serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Portfelik i chustecznik cudownie wyglądają. :D
    Też bym chciała taki tęczowy komplet. *.* Cudownie wygląda. :O
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki są bardzo miłe:) I wiele z nas je lubi:) Sama chętnie biorę udział. Tęczowy komplet jest śliczny ten szydełkowy również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udana wymianka :) ważne że obie jesteście zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka, piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo Ci dziękuję,bo ja swoimi prezentami jestem zachwycona!!!Buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wymianka. Wykonany przez Ciebie breloczek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wymianka. Dostałaś świetne rzeczy i wysłałaś też superowe.

    Ja na Twoje wiersze zaglądam:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęczowy komplet jest obłędny!

    Zapraszam do mnie po niespodziankę:
    http://nibynic-zaprasza.blogspot.com/2013/09/niespodzianki-z-dawien-dawna.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie są oba zestawy ;) a wymiany są świetne

    OdpowiedzUsuń