poniedziałek, 9 września 2013

"Wspomnienia z wakacji" Konkurs w Krainie Filcu

Postanowiłam wziąć udział w konkursie w Krainie Filcu. Temat to "Wspomnienia z wakacji". Jako pracę konkursową wysłałam zdjęcie marynarskiego kompletu, który pokazywałam wam już wcześniej.


Jeśli macie ochotę na mnie zagłosować to możecie to zrobić zostawiając komentarz na stronie Krainy o TUTAJ. Lub "zalajkować" na facebooku o TUTAJ jeśli posiadacie tam konto :)

Głosowanie trwa do 30.09 :) 

Z góry dziękuję za oddane głosy i serdecznie was pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Zaraz zagłosuję:)Justynko chcesz portfelik?

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny komplecik, oczywiscie zagłosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany i zalajkowałam też na FB:)

    Buziole Kochana! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wam kochane za wszystkie głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubione :)) trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no ba że głos chce oddać, a anwet więcej ...juz oddałam :)

    OdpowiedzUsuń