sobota, 28 września 2013

O wyzwaniu i o kocie :)

Czas na kolejną odsłonę wyzwania u Modrak. Tym razem motywem jest serce. 
Niby proste, ale przyznam się wam, że pomysł na użycie tego symbolu wpadł mi do głowy dopiero po jakimś czasie. Jednak jak już się wzięłam do pracy to całość ewoluowała mi w rękach. 


Wisiorek - serduszko zrobione jest z dwóch połączony ze sobą szpilek z oczkami. Bardzo przydała mi się tutaj lutownica Adriana. Mała kapeczka cyny na łączeniu usztywniła konstrukcję, tak że serduszko się nie wygina. "Brylancik" i kuleczka dopełniły całości :) No i pierwszy raz bawiłam się drucikiem, którym owinęłam koraliki. Myślę, że wyszło ciekawie :) Chociaż kusiło mnie, żeby wcisnąć tam jakąś kulkę z filcu to ostatecznie zostawiłam tak jak jest :) Zgłaszam, więc moją pracę na owe wyzwanie :)


Swoją drogą te wyzwania to świetna sprawa. Motywują by zrobić coś nowego i coś innego. Cieszę się, że biorę w nim udział :)

*

Na koniec jeszcze kilka zdjęć Tygrysa. Czasem używam kartonu gdy coś tworzę, żeby nie brudzić wszystkiego dookoła. Jednak gdy złożyliśmy karton kotek zaczął szaleć i drapać :) Widać, że bardzo mu się podobało.


Po chwili jednak zmęczył się i leżał jak królewicz będąc jednocześnie czujnym w razie gdyby coś się poruszyło :)


Jestem w trakcie tworzenia w mojej głowie pomysłu na zabawkę dla koteczka :)

To tyle na dziś. Udanej soboty i pozdrowionka!

5 komentarzy:

  1. heheh jak czytam o Tygrysie to od razu widze mojego Cezarego ktory musi wleźć wszędzie zwłaszcza do pudełek, siatek etc. (o i włąsnie kradnie mi ciasto z tależyka , beszczelny kocurek).

    serduszko wyszło bardzo fajnie, drucik zawijany na koralikach wyszedł bardzo dobrze, całośc bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogłaski dla Tygryska. Kurcze, zaskakujesz! Nie wiedziałam, że lutujesz:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki - ale że tak bez filcowej kuleczki :)))

    OdpowiedzUsuń