czwartek, 26 września 2013

Komplet i kolczyki :)

Minął dokładnie tydzień od mojego ostatniego posta. Czas leci jak nienormalny, na zewnątrz coraz zimniej...Staram się aby jak najwięcej biżuterii u mnie powstało, ponieważ jeszcze jest w miarę dobre światło do robienia zdjęć. Później przed Bożym Narodzeniem nie ma już kompletnie na nic czasu...

Dziś zaprezentuję wam moje nowe wyroby.

Komplet ze sporej ilości kulek...




Poczyniłam też kolczyki...

Różowo miętowe ze słonikami:


Oraz brązowo pomarańczowe z listkami:


Lecę coś potworzyć bo dzisiaj w końcu mam dzień wolny :)

Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. ŚLICZNIE:) ZWŁASZCZA SŁONIKOWE KOLCZYKI MI SIĘ PODOBAJĄ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace i piękne kolorki:)miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy komplecik ma bardzo fajne kolorki. Mi bardzo przypadły do gustu kolczyki z listkami. Na tą porę roku są po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. komplecik niesamowicie sympatyczne kolorki ma, kolczyki ze słonikami delikatne i urocze takie "łagodne", a z listkami super :) moje kolory lubiany motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu mi się wszystko podoba nawet choć mięta i róż, to nie moja bajka:) Moje ulubione są te ostatnie kolczyki z listkami! Takie cieplutkie i przytulaśnie:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet ma cudowną kolorystykę. :D Kolczyki ze słonikami śliczne, w tych z listkami się zauroczyłam. *.*
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zestawienia kolorystyczne - zresztą jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow aż dziwne że tak ładnie wyszło , nie zrozum mnie źle chodzi mi o kolory. nie spodziewałabym się że tak ładnie mogą wyglądać, zwłaszcza te brązy obok różu. Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń