poniedziałek, 30 września 2013

Kolczyki, korale i naszyjnik

Moje zapasy kulek są już na wykończeniu, ale od jutra zaczynamy kulanie i myślę, że na dniach sporo ich powstanie (ale mi się zrymowało). Kaloryfery już grzeją, więc będą też szybciej schły co mnie bardzo cieszy :)

Tymczasem poczyniłam kolczyki owinięte drucikiem. Szpilkę trochę wygięłam i też owinęłam co dało ciekawy efekt. Taki artystyczny nieład :)


Ostatnio dostałam zamówienie na korale. Miały mieć konkretny fason i kolor. Bordowo - szare.

Kolor kulek jest bardziej bordowy niż na zdjęciu.
Mam nadzieję, że będą się owej Pani podobać :)

No i na koniec coś co zrobiłam dla siebie. Naszyjnik na lince jubilerskiej. Kuleczki zaciskowe świetnie podtrzymały kulki z filcu. Na samym dole zwisający duży koralik z drewna. Idealnie pasują do golfu chociaż na golf jeszcze za ciepło :) Chyba zrobię więcej takich naszyjników nie tylko dla siebie :) A jak wam się podobają?

Wybaczcie jakość, ale akurat to zdjęcie byłam zmuszona zrobić telefonem.

To tyle na dzisiaj :) Pozdrawiam was serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na kolczyki, podobają mi się:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    +Zapraszam do siebie na jesienną wymiankę:-)
    Pozdrawiam!c:

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki z drucikami fajnie wyglądają, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Artystyczne nieład pomysłowy i bardzo mi się podoba. :D Zamówione korale mają boski kolor. :) Te twoje też piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik ostatni bardzo mi się podoba z tym że czy po całym dniu noszenia nie będzie Cię bolał żołądek gdy ta drewniana kula będzie go obijać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kula jest leciutka a do tego manekin ma trochę krótszy tors. Ja mam tą kulkę wyżej :) Dzisiaj naszyjnik przeszedł pierwszy test...12h w pracy :) Zdał na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się naszyjnik z bordowo-szarymi kuleczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik na lince jubilerskiej bardzo fajny, a filcowe kolczyki owinięte drucikiem świetny pomysł i fajny efekt :) korale filcowe takie poprostu smacznie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te rzeczy mi się podobają, a najciekawszy właśnie jest jak dla mnie ten naszyjnik na lince:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w moim candy. Jutro zapraszam po wyniki :). Bardzo fajna filcowa biżuteria. Najbardziej podobają mi się te kolorowe, na przekór jesieni. Jednak już od 4 lat nie chodzę w kolczykach i koralach. Ze względu na dzieci, bo ciągnęły za uszy, bo coś urwały. Mam nadzieję, że za jakiś czas powrócę do noszenia takich kolorowych rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Artystyczny nieład - potwierdzam bardzo ciekawy, a długiee korale świetnie wyglądają i bombowa pasują do golfa

    OdpowiedzUsuń