piątek, 6 września 2013

Filcowe etui na telefon

W sierpniu moja siostra miała urodziny i jako dodatek do prezentu zrobiłam jej filcowej etui zaznaczając, że to pierwszy taki wyrób :)

Etui jest zwykłe, ale myślę, że jak na pierwszy raz nie wyszło tak źle...modelem był mój telefon gdyż zdjęcia robiłam zanim dałam jej prezent :)

Jej model jest nieco większy dlatego pozostało trochę miejsca...




Chciałam, żeby kwiatek odstawał, ale nie za bardzo, żeby nie uszkodzić go przy wkładaniu i wyciąganiu z torebki. Udało się...płatki lekko przylegały do filcu :) Środek ma zrobiony z filcowej spirali, ale aparat tego nie uchwycił...

To tyle na dziś :) Udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię szyć z filcu. Etui bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wygląda. :D Bardzo mi się podobają filcowe etui. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D bardzo lubię takie filcowe etui :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, ja też się zbieram do uszycia swojego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowałaś mnie, zraz siadam i uszyję dla siebie takie etui. Bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły prezent sprawiłaś swojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny!
    Kwiatek jest bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja szyć nie umiem i dlatego podoba mi się podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł i podoba mi się, jak zszyłaś. Na pewno się siostrze prezent spodobał:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby prosty,ale kwiatek i zawieszka dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, takie proste ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń