wtorek, 17 września 2013

A może tak kwiatki jesienią?

Pomieszajmy trochę pory roku :) Kwiatki kojarzą się z wiosną, natomiast kolory których użyłam z jesienią.
Tak o to powstał naszyjnik z filcowych kwiatków na lnianym sznurku :)


Pierwotnie miały być jeszcze koraliki, ale stwierdziłam, że kwiatki same w sobie wyglądają efektownie :)


Lniany sznurek zaplotłam w warkocz, żeby było jeszcze delikatniej :)


A jak wam się podoba taki naszyjnik?


Zabieram się za katalogowanie moich produktów. Jest tego trochę i zwykłe poukładanie ich zdjęć na dysku mi nie wystarcza. Zajmie mi to sporo czasu na pewno...A wy katalogujecie swoje wyroby? Może znacie jakiś fajny program do tego? :)

Pozdrowienia i udanego dnia!

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten mix. Naszyjnik wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik. Jak najbardziej popieram kwiatki jesienią:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. są kwiaty które pasują tylko do jesieni :) Twoje wpasowały się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda. Idealnie jesienne mimo kwiatów. :D
    Ja segreguję zdjęcia w Picassie, ale więcej denerwuje niż pomaga. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Jesienią też są przecież kwiaty np. astry, więc te świetnie na tą porę roku, która przed nami, pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory piękne a całość ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik, jeśli chodzi o katalogowanie to się zbieram ale zawsze kończę po paru zdjęciach, bo w końcu nie wiem co do czego. Też Marzy mi się stworzenie kopi zapasowej bloga - wszystkich postów, ale nie mam siły :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda efektownie i takie kwiaty bardzo mi się podobają :) Tylko jak dla mnie jako naszyjnik jest dużo za duży - byłby naszyjnik ze mną a nie ja z naszyjnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sympatyczny naszyjnik, cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń