niedziela, 25 sierpnia 2013

Świnoujście :)

Mało ostatnio do was zaglądam, ale musicie mi wybaczyć...na wczasy do Świnoujścia się wybrałam :) Dzisiaj uzależnienie wzięło górę i postanowiłam coś do was skrobnąć :) 
Mam piękną pogodę. W dzień plaża i spacer brzegiem morza a wieczorem dobre jedzenie i kolorowe drinki. Udało nam się nawet popatrzeć w gwiazdy na plaży około północy.

A tu zdjęcie zrobione o 6:30...chwilę po wschodzie słońca :)


Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Zbieram siły do nowej twórczości :) Mam nadzieję wrócić ze świeżymi pomysłami na jesień...na razie wygrzewam się w słońcu i korzystam z końcówki lata :)

Jeśli się uda podzielę się z wami nowym przepisem na super drinka z arbuza już niedługo :) (o ile wyjdzie, bo będę go robić po raz pierwszy)

Przesyłam wam gorące pozdrowienia! Po korzystajcie z ciepła bo lato jeszcze trwa!

5 komentarzy:

  1. udanego wypoczynku i dobrej pogody:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się. wschody słońca nad morzem są cudowne. miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć wyjazdu i takich pięknych widoków :) miłego odpoczynku i czekam na Twoje nowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne foto. Życzę Ci miłego wypoczynku Kochana:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń