niedziela, 11 sierpnia 2013

Serial dla dorosłych - Family Guy :)

W każdym z nas siedzi dziecko i chociaż nie bawią nas już kreskówki rodem z dobranocki (czyżby?) to wiele osób lubi pooglądać animowane postaci. Bajki dla dorosłych nie są żadną nowością i jest ich na prawdę sporo a każda z nich pokazuje inny humor. Ja mam jednak swój ulubiony animowany serial a jest nim FAMILY GUY.

Podczas gdy co jakiś czas opisuje dla was filmy, które lubię i których nie lubię grzechem byłoby nie wspomnieć o "Głowie rodziny", do której wracam pomimo, że obejrzałam już wszystkie sezony, które do tej pory wyszły, a produkcja nadal trwa.



Serial opowiada o amerykańskiej rodzinie klasy średniej. Każda postać ma swój osobisty charakter. Gadający pies, który pisze książki, niemowlak z głosem dorosłego faceta, nastolatka, której nikt nie lubi. Do tego leniwy syn, ojciec z głupawymi pomysłami i matka próbująca trzymać to wszystko w kupie.

Humor w tym serialu jest powalający. Czasem wyśmiewa on  znane osobistości czy też sytuacje które dzieją się na świecie. Możemy zobaczyć tu np. postać Jezusa. 

Tutaj pokazuje swoje cuda :)


Do tego posłuchajcie powalającego śmiechu Petera :)


Są też odcinki specjalne, które trwają około godziny. Między innymi parodia Gwiezdnych Wojen. Swoją drogą uwielbiam Gwiezdne Wojny a wersja Family Guy jest prześmieszna :)
Tutaj możecie zobaczyć zwiastun jednej części. Dodane są polskie napisy:


Jeśli macie dystans do otaczającego was świata i lubicie się pośmiać to ten serial jest dla was. Wiem, że taka postać żartu nie każdego śmieszy, dlatego ciekawa jestem waszej opinii :) Ja często wracam do odcinków, które już oglądałam kilka razy i zawsze mnie one bawią :)

Więcej na temat serialu poczytacie TUTAJ.

*

A tak z innej beczki. Dziewczyny otrzymały już moje prezenty z wygranego Candy. Ja jednak przed wysyłką zapomniałam zrobić zdjęć biżuterii, którą sprezentowałam dziewczynom dodatkowo.
Wszystko możecie obejrzeć u 

ToTylkoJa (nagroda główna)

oraz u 

Paulyntolyny (nagroda pocieszenia)

Mam nadzieję, że nie zanudził was ten post :) Pozdrowionka!

3 komentarze:

  1. Family Guy jest fajny, a ja póki co po raz milionowy już męczę odcinki Futuramy:D W ogóle to czekam na nowe epizody Walking Dead, które już za chwileczkę już za momencik będą:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Futurame :) Czekam na nowe odcinki...

      Usuń