środa, 21 sierpnia 2013

Królich oraz prywatna wymianka :)

Mój szał robienia zwierzątek nadal trwa :) Tym razem powstał królich. Podczas pracy nad nim wpadłam na pomysł by zrobić go w formie zimowej czyli dodałam mu szalik i rękawiczki...Wiem, wiem mamy lato, ale tak jakoś wyszło :)




Królik jest większy niż jego poprzednicy. Złożony jest z dwóch kulek :)

*

Ostatnio umówiłam się z Izą z bloga Splątane Chwile na prywatną wymiankę. Bardzo spodobały mi się jej koralikowe bransoletki...i tym sposobem mam swoją własną.


Dodała też do przesyłki małą niespodziankę...nie taką małą w sumie :) To wisiorek zrobiony metodą soutache...jest świetny!




Ja dla Izy zrobiłam bransoletkę w kolorach jakie sobie wybrała :) Dołożyłam do kompletu kolczyki.


Pierwszy raz brałam udział w wymiance i jestem bardzo zadowolona. Dziękuję Ci Kochana za piękną biżuterię :)

A was pozdrawiam bardzo serdecznie i słonecznie bo w końcu wróciły do mnie ciepłe dni i zaraz uciekam na spacer :)

10 komentarzy:

  1. Króliczek jest świetny. Na pewno też spodoba się dzieciom.
    Ja bardzo lubię wymianki i chętnie biorę w nich udział:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek jest mega uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik wysłałaś i cudną bransoletkę dostałaś:) królik słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka a królik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zwierzątka są niesamowite nie przestawaj w tym szale bo wspaniałości wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Królich słodziutki :) Super, że nie zawiodłaś się na wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królich ma genialne wdzianko ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace. Po raz kolejny podziwiam talent:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń