sobota, 3 sierpnia 2013

Kolejny kwiatkowy :)

Mało u mnie ostatnio się dzieje w temacie rękodzieła. Całe dnie muszę spędzać w pracy przez urlopy a potem sama na niego idę :) Cieszę się, że w końcu odpocznę i wyjadę do mojego kochanego Świnoujścia gdzie zawsze zapominam o wszystkim i totalnie się odprężam :)

Mam wam do pokazania jeszcze jeden komplet z kwiatkiem. 
Naszyjnik na lnianym sznurku.


Kwiatek zrobiony jest z mniejszych kwiatków :)



Do tego są kolczyki...


I coś czego jeszcze u mnie nie było...pierścionek :)




A tak wygląda wszystko razem.


Pod poprzednim postem Jaglana napisała, że filc to ozdoba zimowa. Tak kochana, masz rację :) Chociaż można zrobić delikatniejsze i lżejsze wzory na cieplejsze dni. Ja robię teraz jesienne czy zimowe komplety głównie ze względu na dobre światło, o które zimą bardzo trudno. 
Później na Boże Narodzenie mam już gotową całą masę różnorodnych kompletów i nie muszę się martwić o robienie zdjęć :)

Swoją drogą marzy mi się manekin (popiersie) z uchem, żebym mogła robić zdjęcia korali i kolczyków razem :) Muszę kiedyś sobie takiego sprawić.

Dziękuję, że zaglądacie do mnie i komentujecie. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne :)

Pozdrowionka!

20 komentarzy:

  1. Naszyjnik śliczny:)Taki zwiewny i leciutki:)no i widzę,że jest wymarzony manekin:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pożyczam go sobie od czasu do czasu z pracy :(

      Usuń
    2. ahh polecam również przeglądanie tablicy...może coś się znajdzie w okolicy...

      Usuń
  2. Podoba mi się bardzo wykonany kwiatek. Jest niepowtarzalny a perełki dopełniają całości. Świetnie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)) coraz bardziej pomysłowe i nietypowe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny projekt i taki niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy. :D Pierścionek bardzo mi się podoba. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. no pięknie! śliczny i taki delikatny - ja bym go właśnie w lato nosiła:P

    OdpowiedzUsuń
  7. no, ale tu dzisiaj wchodzę, i na dzień dobry opad szczęki... niby takie proste a urocze, nie wiem ile możesz zainwestować ale obecnie taki manekin jak na zdjęciu to koszt ok 50zł z przesyłką... a z uchem to trzeba główkę nabyć ;p, powoli i się nazbiera... albo pisz list do Mikołaja :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko zobaczyłam u siebie twój wpis nie mogłam się powstrzymać, by nie zajrzeć i dokładnie obejrzeć dzieło :)
    Przeuroczy komplet :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny komplet i pierścionek bardzo mi się podoba :)
    do zwiewnej maxi spódnicy i prostej bluzeczki nawet na lato spokojnie się nadaje :)
    oj ja też czekam na urlop i tylko ciekawi mnie czy skoro teraz taka pogoda genialna - to czy jak doczekam swojego to znowu będzie lało ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny komplet ale te maleńkie kolczyki mnie oczarowały ^^ są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje i jak zawsze świetny zestaw kolorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik piękny ;-)) Również uważam że biżu filcowe w zależności jak jest zrobione nadaje się z całą pewnością i latem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wszystko zrobiłaś. Uważam osobiście, że filc się na lato nadaje i zamierzam nosić mimo 30 stopniowych upałów, jak już trafi paczucha w me ręce:D...a to już jutro będzie!!!!:))))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń