poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Filcowych stworzonek ciąg dalszy :)

Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam kolejne stworzonka. To na prawdę wciąga :)
Pobawiłam się też trochę Photoshopem i świeżo zainstalowanymi pędzlami.


Zrobiłam kotka i świnkę :) 
Kotek ma wyłupiaste oczy...przypomina mi trochę Tygrysa jak podekscytowany bawi się reklamówką :)



Świnka jest nieco smutna...a może tylko śpiąca? :)



A na koniec cała moja zgraja :) 


To nie koniec filcowych stworków :) Mam w planach kolejne zwierzątka...no a później pewnie pomyślę nad innymi formami :)

Tak w ogóle bardzo się ucieszyłam z komentarzy pod poprzednim postem. Jestem szczęśliwa, że podobają wam się moje wyroby :)

Pozdrowionka!

10 komentarzy:

  1. śliczne te zwierzątka:)))świnka mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką całej tej rodzinki:) Pięknie i słodko i rozczuliła mnie wypracowana buźka kotka!

    Pozdrowienia i pogłaski dla Tygryska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zwierzaki, ciekawa jestem jaki będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane mordki :)), a świnka kojarzy mi się z kimś zaspany i niezadowolonym że go budzą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahha kot wysiupany! :D świnka urocza taka śpiąca ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zwierzątka. :D Kotek uroczy. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek idealnie oddaje naturę tych "drapieżców".
    A dlaczego mają nam się nie podobać Twoje twory, skoro są urocze :) Więcej wiary w siebie!
    Pozdrawiam,
    Klemenciol

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa to kotek, myślałam, że to białe na nim to zębiska i że to jakiś krewny zająca Poziomki ;p

    OdpowiedzUsuń