czwartek, 15 sierpnia 2013

Filcowe stworzonka :)

Od dawna chodziło mi po głowie zrobienie z filcu jakiś śmiesznych zwierzaków, jednak jakoś nigdy się za to nie zabrałam. Dzisiaj postanowiłam zrealizować moje dawne plany. Zainspirowana pracami Gosi zabrałam się do roboty :) Oczywiście moje wyroby nie umywają się do jej kunsztu. 


Zrobiłam słonika i kurczaczka :) Jakieś pojęcie na temat filcu mam, więc nie było tak trudno jak myślałam jednak do tego potrzeba sporo cierpliwości :)

Podstawą obu zwierzaków jest filcowa kulka.


Kurczaczek prezentuje się tak:



Tu wygląda jakby szedł na spacer :)


A słonik tak:



A tutaj prezentuje wam swój ogonek :)


Filcowe stworzonka jednocześnie są breloczkami.
Te zostawiam u siebie, ale na pewno zrobię ich jeszcze więcej :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam was serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. słonik wymiata!!
    świetna robota!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne. Bardzo fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja nie widzę zdjęć? To znaczy widzę jedno z uroczymi i zabawnymi zwierzątkami ale reszty nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie się wyświetlają...może musisz odświeżyć przeglądarkę, albo wyłączyć ją i włączyć.

      Usuń
  4. Śliczniutkie :)), fajowo Ci wyszły - pierwsze koty za płoty. Zobaczysz to wciąga :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodko wyglądają te filcowe zwierzątka. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. słonik jest boski! fajna odskocznia od biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Umarłam z zachwytu!!!!!! To są absolutnie moje ulubione Twoje stwory!!! Zakochałam się i marzę o takich kolczykach zwierzaczkowych. Po prostu masz dziewczyno talent i aż chce się powiedzieć, że jesteś zdolna do wszystkiego:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie, ja ostatnio też kombinuję z kulkowymi brelokami - rzeczywiście to wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) niewiem ktore lepsze ^^

    OdpowiedzUsuń