czwartek, 29 sierpnia 2013

Arbuzowy drink z martini

W poprzednim poście wspominałam wam o arbuzowym drinku. Udał się, więc mogę się z wami nim podzielić :)
Jest na prawdę dobry i wygląda bardzo efektownie.


Zaczęłam od przekrojenia arbuza na pół i wydłubania miąższu oddzielając jednocześnie pestki. Następnie rozgniotłam go w misce (powinien być zmiksowany, ale ja nie mam tutaj na wyjeździe miksera).

Gdy już miałam dużo soku dodałam martini i wódkę. Wszystko wymieszałam. Kolejnym krokiem było wycięcie nożem ząbków, aby nasze arbuzowe naczynia ładnie wyglądały :)

Na koniec, drinka wlałam do środka i już!
Przez to, że go nie miksowałam pozostały małe kawałeczki miąższu, które nasiąkły alkoholem i stanowiły fajny dodatek :)

Tego drinka można również robić z rumem lub w ogóle bez alkoholu. 


Ozdobę stanowiły też zabawne słomki :)

Być może, któraś z was będzie chciała skorzystać z tego prostego przepisu. Myślę że drink arbuzowy wygląda ciekawie i oryginalnie :)

Pozdrowionka!

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie mogę do Ciebie wprosić, bo aż mi ślinka pociekła:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. i ładnie wygląda i pewnie jest też pyszny:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniamniuśny, aż chce się skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda fantastycznie :) może kiedyś uda mi się takowy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kiedyś spróbowac
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń