czwartek, 1 sierpnia 2013

A może z kwiatkiem?

Dawno nie robiłam filcowych kwiatków. Bardziej skupiłam się na kulkach, ale postanowiłam się z nimi przeprosić i tak powstały dwa komplety z kolczykami.




Oba, mają zrobione środki z małych błyszczących (wręcz mieniących się) koralików.
Pierwszy szaro grafitowy z delikatnymi koralikami. Zapinany na karabińczyk.



A tak prezentuje się wisząc:



Kolczyki do niego zrobiłam bardzo delikatne. Kwiat miał być w centrum, miał przyciągać uwagę a "bogate" kolczyki myślę, że by go nieco stłumiły. Dlatego też postawiłam na prostotę :)


Drugi natomiast jest zrobiony w nieco innym stylu :) Dla kogoś kto lubi jak w biżuterii coś się dzieje. Komplet jest wyrazisty w soczystych kolorach.




Kolczyki zrobione z mniejszych kulek filcowych.


Przyznam, że jestem zadowolona z tych kompletów :) 
Cieszę się, że dotrwałyście do końca. 
Witam nowe obserwatorki!

A! Nie pochwaliłam wam się ostatnio, że mam już 110 obserwatorów! To mój osobisty sukces. Bardzo wam dziękuję, że zaglądacie :) 

Pozdrowionka!



15 komentarzy:

  1. super ten szary komplecik i fajnie że pokazałas na manekini jak wygląda do bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba komplety interesujące. Każdy o innych charakterze i innych osób. Mnie osobiście bardzo podoba się szary. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiatki to świetny pomysł. Są bardzo dekoracyjne i bardzo fajnie wyglądają w biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  4. te kwiatki są zachwycające:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne oba komplety, choć osobiście bardziej podoba mi się z szarym kwiatkiem.
    Jest bardzo elgancki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne komplety i pomysłowe! W sam raz do koszulek jednokolorowych bez wzorków (a ja właśnie tylko takie noszę)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańczowy komplecik taki energetyczne -cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaro-grafitowy komplecik całkowicie mnie zauroczył:) Moje kolorki i piękne wykonanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super z tymi kwaitami, ten kolorowy taki mocno "na bogato" a ten drugi przeciwnie taki skromniutki i ten też jest bardziej w moim guście :) i najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. oba świetne, ale filc to taka ozdoba raczej zimowa, teraz to mi gorąco od samego patrzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ja uwielbiam te twoje energetyczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Te komplety dołączają do moich najulubieńszych!

    OdpowiedzUsuń