wtorek, 23 lipca 2013

Wyniki Candy!

Nadszedł dzień wyników mojego Candy. Dziękuję wam za liczny udział i bardzo się cieszę, że moje grono obserwatorów tak się powiększyło :) Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.

Nie przedłużając przechodzę do fotorelacji z wyłaniania zwycięzcy.

Sałatka z uczestników gotowa :) (jakkolwiek to brzmi):


Długopis lekko prześwitywał, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że losowałam z zamkniętymi oczami :)


Losuję, losuję...


Mam! Nagrodę otrzymuje...


Wiem jednak jak przykro jest gdy na karteczce nie widnieje wasze imię. Postanowiłam, więc do jeszcze jednej osoby wysłać drobną nagrodę pocieszenia :)


A tą osobą jest...


Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za udział i za obecność :)


A dziewczyny proszę o adres do wysyłki na mój e-mail: justynaadrian@gmail.com

Pozdrowionka!

17 komentarzy:

  1. gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę smutno ale i tak dratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę:) Ale ucieszyłam się! Bardzo dziękuję i już wysyłam adres :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściarom gratuluję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O MATKO!!!!!!! Dziękuję łapce losowaczce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jejku:D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za zabawę i gratuluję :)) wygranym

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wylosowanych.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń