środa, 10 lipca 2013

Tutorial (DIY) - bransoletka ze sznurówki :)

Dawno, dawno temu znalazłam w sieci tutorial na bransoletkę ze sznurówki. Bardzo chciałam taką prostą ozdobę sobie zrobić, ale jakoś zawsze było co innego na pierwszym miejscu. Obrazek odnalazłam ostatnio zakopany w czeluściach mojego maila i z chęcią się z wami podzielę :)


Nie chcąc kopiować pomysłu robiąc własny tutorial umieściłam oryginalny obrazek, który znalazłam w sieci :)
Nie miałam niestety sznurówki (muszę się wybrać do sklepu i zakupić jakieś ciekawe kolory), więc zrobiłam sobie taką mini wersję ze sznurka :) Moim zdaniem wygląda ciekawie. Dodałam pomarańczowy koralik, żeby nieco ożywić tą bransoletkę.

Jest dość skromna, ale takie właśnie lubię :) Mam jednak małą chrapkę na sznurówkę. Jak coś wykombinuję to na pewno pokażę.

*

Na koniec dwa letnie zdjęcia zrobione parę dni temu.


Biedronka mnie urzekła :)


Dziś jest pochmurno i wieje...
Żegnam się z wami. Do następnego :)

8 komentarzy:

  1. bardzo fajna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tutek i bransoletkę zrobiłaś bardzo ładną. Pasuje, że dodałaś ten koralik. Muszę spapugować:) bo akurat mi wpadły luźne koraliki ze starych bransoletek:))

    Buziolki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ho! Wygląda na to, że pogoda u Ciebie już się zmieniła i zmierza na dół kraju czyli do mnie :) Fajny tutorial, ale żebym to ja miała sznurówkę! Ale sobie skombinuję, bo fajnie to wygląda, tylko ja muszę mieć właśnie taki pastelowy kolorek :) a, i oddaj mi tę biedronkę, bo mnie mszyca zje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa bransoletka, u mnie jeszcze gorąco, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jakaś nowość :) Bardzo fajna ta bransoletka ze sznurówki. Twoja również jest ciekawa, chociaż jak dla mnie trochę smutna przez ten brąz... Ale ważne, żeby Tobie odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na bransoletkę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na bransoletkę ;-)) Letnie zdjęcia śliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń