wtorek, 2 lipca 2013

Stonowane kompozycje nigdy się nie nudzą...

Pamiętacie moją bransoletkę z TEGO posta? Zamiast robić kolejnej, zrobiłam korale i kolczyki w tym samym stylu. I tak powstał dość elegancki komplet.





Lubię takie stonowane kompozycje. Zawsze świetnie do większości rzeczy pasują.
Komplet możecie już znaleźć na Allegro i Agrafce. 

*

Obserwatorów dalej mam, więc nie wiem o co chodzi z tym znikaniem. Czyżby to były tylko plotki? Zobaczymy.

Przypominam wam jeszcze o moim CANDY, które nadal trwa :)

Trzymajcie się ciepło :)

8 komentarzy:

  1. Szarości-bardzo eleganckie i zawsze na czasie i co ważne, pasują do wielu stylizacji. Pomysł bardzo trafiony! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie eleganckie komplety, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne i do wszystkiego pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet. Rzeczywiście elegancki i stonowany.

    Zobacz, to nie plotki. Oni po prostu systematycznie usuwają. Tutaj jest z oficjalnego bloga:
    http://googlereader.blogspot.fr/2013/07/a-final-farewell.html

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny :)
    moje guru jeśli o filc chodzi :)
    ja na początku drogi dopiero i lubię podziwiac Twoje prace :) kulki są takie DOSKONAŁE...oj kiedy ja tak będę potrafiła??
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet, taki do wszystkiego pasujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm komplecik piękny, spokojny, delikatnie elegancki :)

    OdpowiedzUsuń