czwartek, 25 lipca 2013

Lniany naszyjnik z filcową różą i koralikami.

Ostatnio za pośrednictwem Srebrnej Agrafki napisała do mnie pewna Pani, która gdzieś w zakamarkach serwisu znalazła mój naszyjnik z zeszłego roku. Tamten dawno się sprzedał i klientka chciała podobny. Nie miałam jednak takich samych koralików, więc dodałam trochę inne :)

O tym pierwszym pisałam wam już kiedyś, ale że było to ponad rok temu to zapewne większość z was i tak go  nie widziała :) Możecie obejrzeć go TUTAJ.


Klientka potrzebowała go na prezent i wysłany miał być w przeciągu dwóch dni. Było to dla mnie wyzwanie szczególnie, że zrobienie go wymaga trochę czasu a koniecznie przed wpłaceniem przez Panią pieniędzy chciałam wysłać zdjęcia, więc jedyne co mi zostało to robić go w nocy.
Wróciłam, więc z pracy i robiłam go mniej więcej do drugiej w nocy. Dlatego też zdjęcia są takiej słabej jakości, ale od razu jak skończyłam przesłałam je do klientki na e-maila.


Na róże złożyło się około 30 ciasno sklejonych płatków. Małe różyczki są przyszyte a koraliki dyndają swobodnie :) Jestem zadowolona z całości i mam nadzieję, że tej Pani również się spodoba. Uważam, że wyszedł lepiej niż rok temu, ale przecież ćwiczenie czyni mistrza :)


Już nie raz pisałam jak lubię lniany sznurek. Na wiele sposób można go wykorzystać :)
A wam jak się podoba mój różany naszyjnik? Lubicie biżuterię z lnu?

8 komentarzy:

  1. naszyjnik jest rewelacyjny:)))czego się nie robi dla klientów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie wyszedł i na sto procent się klientce spodoba. Też lubię sznurek:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda. :D Zgrabiej niż ten rok temu. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny , bardzo oryginalny i kolorystyka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super, mi osobiście podobają się takie lniane sznureczki. Całość wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik nie może się nie podobać. Jest taki śliczny, że można się zakochać od pierwszego spojrzenia :) Filc z tym sznurkiem komponuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się, że zachwycił bo jest śliczny. Filc i len - fajne połączenie na letni naszyjnik,

    OdpowiedzUsuń