poniedziałek, 29 lipca 2013

Kolczykowe babeczki :)

Wczoraj wpadłam na pomysł zrobienia kolczykowych babeczek. Projekt przyszedł mi do głowy przypadkiem a efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Takich kolczyków jeszcze nie robiłam :)

Z kropelką czekolady.



Oraz truskawkowo waniliowe.



Pierwotnie były krótkie, ale po namyśle stwierdziłam, że na łańcuszku są bardziej efektowne :)
Co o nich myślicie?

Jak u was z pogodą? U mnie pochmurnie, ale okropnie duszno...

Tygrys ma sposób na upały...odpoczynek (co by się nie napocić)...w nocy z pewnością strasznie się zmęczył leżeniem :D


I tym kocim akcentem kończę posta a was pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. świetne babaeczki, gdyby nie ta duchota to chciałoby się je zjeść... ;p... czyli pogoda u mnie podobna... gdzieś na Pomorzu mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe i czarujące bebeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:) Ja też mam szydełkowe babeczki kolczyki, tylko że na szydełku:D Z wisienką na czubku pomysł jest genialny kropelka czekolady też mi się strasznie podoba. Babeczki z charakterem!:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a Panna Miau się chłodzi leżeniem pod łóżkiem:D

      Usuń
  4. ojej ojej ojej!!! ^^ genialne te babeczki ^^ słodki :) fantastycznie wyszły. A mój Czarek niestety bez względu na upały ma w sobie bardzo dużo energii :p

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki są rewelacyjne:))))u mnie gorąco i słonecznie:)miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł i rewelacyjna realizacja :)). Babeczki wyglądają przepysznie i tylko i wyłącznie na długich łańcuszkach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszły, pomysł miałaś fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyszły te kolczyki. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  9. widać najlepsze są nagłe pomysły :) u nas też dziś deszcz a psina leżała wczoraj cały dzień i się nie ruszała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo z filcu :D jeszcze takich nie widziałam ;)
    Pozytywne zaskoczenie jak najbardziej :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłów jak zawsze ci nie brakuje, pomimo upalnej pogody :) Ciekawa forma :) Myślę, że dyndające są fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutkie :) Z łańcuszkiem , z łańcuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe ale fajny pomysł:) są slodkie:)

    OdpowiedzUsuń