czwartek, 4 lipca 2013

Gdyby tak choć przez chwilę...

Czasem wracam myślami do dzieciństwa. Wspomnienia mam takie czyste jakby to co robiłam naście lat temu zdarzyło się wczoraj. A jednak to szmat czasu...
Czasem zerkam za okno. Widzę ile się zmieniło. Nie ma huśtawek, na których siedziało się "aż się ściemni". Nie ma drzewa, na które wchodziło się po kasztany...i tego gdzie była "baza". Nie ma już górki, z której zjeżdżało się na sankach do przemoczenia. 

W miejscu gdzie zakopywało się różne rzeczy, gdzie robiło się tory wyścigowe stoją teraz bloki obrośnięte betonem. Garstka dzieci snuje się między tymi budynkami. A przecież tam w tym miejscu był mój "dom", w którym gotowało się zupę z błota i płatków kwiatów.
Tam były sklepy gdzie płaciło się liśćmi...

Sentyment czasem mnie bierze...patrzę na drzewo, za które najczęściej chowałam się bawiąc się w chowanego. Patrzę na odstającą płytę chodnikową gdzie kiedyś była meta w wyścigach rowerowych...a przepraszam to były super samochody :)

Chociaż nie chciałabym wrócić do dzieciństwa i od nowa przechodzić trudne sprawdziany młodzieńczego życia to czasem mam takie marzenie by na chwile być tam z powrotem...

W związku ze wspomnieniami z dzieciństwa radosny komplet. Kolorowy i figlarny...zupełnie jak czasy podstawówki :)




A wy wspominacie czasem swoje dzieciństwo?

10 komentarzy:

  1. śliczne kolory:) jasne że wspominam, jaki człowiek był beztroski i jakieś czasy weselsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze jest powspominać:) śliczny komplecik, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosny i energetyczny komplecik. Ja często wracam myślami, gdy poczuję jakieś charakterystyczne zapachy np. zapach łanu zboża na wygrzanym przez letnie słońce polu.
    Spędziłam dzieciństwo na wsi i muszę przyznać, że do zabawy było tutaj wiele możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami powspominam :-) Ale komplecik jest obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet jest przepiękny! Kulki idealne, kolory fajnie dobrane i smaczek w kropeczki, bardzo mi się podoba!

    Owszem, wspominam, to była beztroska i radocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach wspomnienia - to były fajne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny cukierkowy komplecik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplecik :) Cudne żywe i radosne kolorki i takie właśnie powinno być dzieciństwo i wspomnienia z nim związane.

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak czytam te wspomnienia i widze swoje drzewo, swoje kryjówki i swoje kasztany .. :)czasem się zastanawiam gdzie te dzieci teraz są? na podwórkach cisza,tam gdzie był trawnik jest ziemia rozjeżdżona przez samochody... trochę to smutne...dobrze więc że na zakończenie tak radosny barwny i pełen życia komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet! Ten koralik w kropeczki jest mój ulubiony:)

    Och tak, wszystko się zmienia i dobrze łapać sobie wspomnienia...Rymuję:D

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń