niedziela, 30 czerwca 2013

Wieszaczki do oddania :)

Komu, komu?

Weszłam w posiadanie małych wieszaków plastikowych. Ja nie mam na nie pomysłu a nie lubię marnotrawstwa. Mam ich 26szt. Ich długość to 22cm. Ich przeznaczeniem miało być wieszanie na nich majtek, ale nie pracowały w zawodzie ani chwili :D Mam na myśli, że są nowe...Wylądują w koszu na śmieci jeśli nikt ich nie przygarnie :)

Oddam za koszt wysyłki. Są bardzo leciutkie, więc na pewno wyjdzie w granicach 3zł przez pocztę polską.


Pierwsza osoba, która wyrazi chęć posiadania ich w komentarzu niech zostawi e-maila to się z nią skontaktuję :) Jeśli do kolejnego posta nie będzie chętnych zamykam sprawę :)

*

Powtórzę się, ale przypominam o tym, że już od 01.07 zniknie funkcja obserwowania blogów. Warto przenieść swoje blogi na bloglovin. Ten portal jest bardzo prosty w obsłudze a przy zakładaniu tam konta nasze blogi kopiują się automatycznie. Mam nadzieję, że wiele z was się zdecyduje i będziemy dalej się odwiedzać :)

Więcej na ten temat pisałam TUTAJ

Zapraszam też do obserwowania mojego konta przez Google + Po prawej stronie macie gadżet, za którego pomocą możecie to zrobić.

Zastanówcie się nad tym... a tymczasem udanej niedzieli! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz