czwartek, 27 czerwca 2013

W marynarskim stylu :)

"Kiedy rum zaszumi w głowie,
 Cały świat nabiera treści,
 Wtedy chętniej słucha człowiek
 Morskich opowieści".

Jeśli któraś z was była harcerką na pewno kojarzy tą piosenkę...a właściwie szant :)

O ile do pływania statkiem mi daleko to do marynarskich kolorów mam na wyciągnięcie ręki. A to za sprawą nowego kompletu, który wykonałam i którego zestawienie kolorystyczne bardzo mi się spodobało. 


Do bransoletki i korali dodałam akcent w postacie kulek w kropeczki :) Ostatnio coś te kropkowane kulki za mną chodzą.


Zarówno bransoletka jak i korale są zapinane na karabińczyk. 


No i kolczyki, które dopełniają całość.


A wy co myślicie? Na lato chyba się nada :)

*

A wiecie, że są ludzie, którzy myślą, że Szczecin leży nad morzem? No do morza to mam kawałek drogi :)

*

Przypominam wam jeszcze o moim Candy :) Baner po prawej stronie na górze bloga.

*

Ostatnia informacja. Od 01.07 zniknie możliwość obserwowania blogów. Alternatywą jest bloglovin. Więcej na ten temat TUTAJ.

*

To tyle na dziś...Ahoj! :D

18 komentarzy:

  1. W sam raz na urlop nad morzem :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam marynarskie kolorki... troszkę mi się te kropeczki z resztą gryzą,znaczy zamysłem marynarskim,ale to tylko moje subiektywne odczucie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi głównie chodziło o kolorystykę marynarską.
      Oczywiście każdy ma własny gust :)

      Usuń
    2. Ja wiem Justynko:)To tylko moje odczucie:)Mam nadzieję,że się nie gniewasz na mnie:)I tak jest piękny i chętnie bym w takim chodziła,bo komplecik pierwsza klasa:)

      Usuń
    3. No coś Ty :) Zawsze chętnie wysłucham szczerej opinii :)

      Usuń
    4. :)mnie też na szczerości najbardziej zależy:)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że jak byłam mała to też tak myślałam;) Teraz mieszkam troszkę na północ od Ciebie i przejeżdżam przez Szczecin i sprawdziłam - nie leży;)
    Bardzo fajny komplecik - za to bardzo pasuje do Szczecina, bo statków tam sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. komplecik na lato idealny, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kto chce ten niechaj słucha
    kto nie chce niech nie słucha
    jak balsam sa dla ucha
    morskie opowieści"

    :)

    komplecik jak najbardziej marynarski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Szczecin nie jest nad morzem?!.... nie no, żartuję:D

    Świetny zestaw zrobiłaś i na lato super!

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne w moim ukochanym stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplet w sam raz na letni urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Justynko po strasznie długim czasie. Postaram się w miarę swych możliwości nadrobić zaległości u Ciebie. Piękny komplet stworzyłaś, kuleczki w kropeczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez dodanie kropek komplet stał się bardziej intrygujący, bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo jak by mi się taki komplet przydał na egzamin z kursu wizażu... Szkoda, że nie miałam czegoś w tym stylu pod ręką. Musiałam kombinować z apaszką ;D
    Świetne kolory, na pewno komplecik pasuje do różnych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy komplet, szczególnie zmyślne są te kulki w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny komplecik, lubię marynarskie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny komplecik :) Pasowałby mi do kurteczki

    OdpowiedzUsuń