środa, 19 czerwca 2013

Rocznicowe Candy!

W czerwcu mija rok odkąd założyłam bloga. Przyznam szczerze, że myślałam, iż polega on trochę na czymś innym. Oczywiście są zostawiane komentarze, ale nie ma jakiejś tam więzi między blogerkami. Jak bardzo się pomyliłam :)

Poznałam tu wiele wspaniałych i utalentowanych ludzi. Dostałam mnóstwo prezentów. Tych wygranych, ale też bezinteresownych. Poszerzyłam swoją wiedzę nie tylko z tematu filcu, ale również innych technik hand made. Zdążyłam zaprzyjaźnić i pokłócić się z szydełkiem (mam nadzieję, że nasza przyjaźń odrodzi się na nowo) :).

Jestem wam wdzięczna, że mnie odwiedzacie, komentujecie, dajecie rady i dzielicie się swoimi pomysłami. Z tej okazji postanowiłam zorganizować rocznicowe Candy!

Warunki udziału są banalnie proste.

- Zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w moim Candy.
- Umieścić u siebie na blogu podlinkowany baner do tego posta.
- Zostanie moim obserwatorem podwaja los. Nie jest to jednak warunek konieczny do wzięcia udziału. Możecie obserwować tu na blogu lub za pośrednictwem serwisu BLOGLOVIN.
- W zabawie mogą wziąć udział tylko osoby prowadzące czynnie bloga.
- Candy trwa do 22.07.2013. Po tym terminie ogłoszę wyniki :)
- Prezenty wysyłam tylko na terenie Polski. Wyjątek stanowią osoby zza granicy, które często mnie odwiedzają i komentują :) Mam nadzieję, że wiedzą o kim piszę.


No a teraz nagrody :)

*Komplet bransoletka + kolczyki w letnich kolorach przypominających mi piasek i morze :)
* Bransoletka bardziej elegancka szaro brązowa.
* Kolczyki kwiatki.
* Koniczynka z filcu na szczęście :)


Dodatkowo dorzucam przydasie.

* Trochę różnych koralików (w tym kolorowe imitacje muszelek).
* łapaczki, szpilki, karabińczyki.
* kółeczka, ozdobniki, zawieszka krzyżyk.
* Dwa arkusze filcu w pięknym odcieniu fioletu (zdjęcie nie oddaje tak głębi koloru) oraz zieleni.



Na pewno do paczki jeszcze coś dołożę :)

Mam nadzieję, że znajdą się chętni na moje prezenty. 


A tymczasem do kolejnego blogowego spotkania :)

42 komentarze:

  1. o nie czyzbym pierwsza się zapisała? pierwsi zazwyczaj nie wygrywają ale takie słodkości że nie mogę czekać :) !!! niestety nie zostane obserwatorem... bo obserwuję od dawna ^^ :P gratulacje roczku i zgadzam się również nie spodziewałam się tak wspaniałej atmosfery i tylku wspaniałych ludzi poznanych dzięki prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się na te piękności:))Gratuluję roczku w blogowym świecie:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią się zapisuję, taka energetyczna biżuteria może przywowłałaby mnie do życia, a obserwatorem jestem od dawna

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku - oby następny był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No takiej okazji nie mogę przegapić, oczywiście, że dołączę do zabawy! Gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko gratulacje z okazji roczka!!!:) ale cudne te bransoleki! i jakie fajne przydasie:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne rzeczy tworzysz :-) Bransoletki i kolczyki super :-) Z miłą chęcią ustawię w kolejce :-) Zapisuje się oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy blogowania. Oczywiście z przyjemnością się zapisuję. Może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. STO LAT !!! STO LAT !!! Życzę Ci kolejnej rocznicy i dużo weny twórczej i wszystkiego naj naj naj lepszego:))

    Przygotowałaś same wspaniałości i z ogromną nadzieją ustawiam się w kolejce. Bardzo się cieszę, że zrobiłaś dla mnie wyjątek:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chętnie się zapiszę ;) banerek na blogu
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna osoba rozdaje takie cudeńka !!
    Jak może mnie tu zabraknąć?
    Obserwuję i oczywiście biorę udział :)))
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią przygarnę te caceńka :)

    obserwuję jako My preciousssss baner umieszczony na http://siubzdziu.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja też się zapisuję :D

    Obserwuję jako Donia, a banner na blogu http://kolorowy-wieszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Przepiękne prace :)
    A goszczę u Ciebie od dawna ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULUJĘ ROCZKU!
    Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie.
    Baner umieściłam u mnie http://mamablogujepl.blogspot.com/ (pasek boczny po lewej stronie). Również bardzo chętnie poobserwuję te cuda :-)
    Serdecznie pozdrawiam i cierpliwie czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog prowadzę juz trzeci rok i przyznam się że więzi zaciśnięte z pewnymi blogami i ich autorkami mam zaciśnięte mniej lub bardziej i miałam sposobność poznać wielu, wspaniałych i wartościowych tu ludzi. Z którymi znajomość wręcz bliska znajomość przeszła już dawno do życia poza blogowego. Życzę Ci z całego serca byś i Ty spotkała tu osoby z jakimi więzi zostaną zwyczajnie mocniej zaciśnięte poprzez wspólne pasje do tworzenia ;-))
    Trafiłam tu przypadkiem i widzę piękne rozdanie, na które z przyjemnością się zapisuję ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/
    P.S. Tymczasem idę pozwiedzać Twój blog ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością się ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm tak sorię myślę, ze skoro wracam do blogowego świata to mogę się chyba zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria jest śliczna, a przydasie zawsze są przydatne :).

    Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 1 rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Twoje candy trwa do dnia moich urodzin, dlatego musiałam się zapisać.
    Tym bardziej, że prezentem wspaniałym kusisz.
    Baner na blogu:
    http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roczka :)) i z chęcią zapisuję się na candy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenty. Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią zgłaszam się do candy i biorę udział :) baner już umieszczony, jestem obserwatorem. Mój blog to www.dalliene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna ta biżuteria zapisuje się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam edytapee

    OdpowiedzUsuń
  28. Super nagrody, zapisuję się. obserwuję jako ja, banerek na blogu. I gratuluje rocznicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooooo i ja się zgłaszam:) Gratuluję rocznicy:) Stoję już w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudowności, zgłaszam się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z miłą chęcia się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja się zgłaszam
    baner jest
    obserwuję jako Sabii, na bloglovin Sabi a g+ Sabi S. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ! :D

    Obserwuje bloga jako - Dalia Klaudia

    Pozdrawiam Klaudia c:

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja obserwatorem zostałam właśnie przed chwilą :) i to wcale nie z powodu candy :) z chęcią będę zaglądała tu częściej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy i z miłą chęcią zapisuję się na filcowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  36. gratulujęi zgłaszam się z orzyjemnością, obserwuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluję tego blogowego roczku! I z przyjemnością zapisuję się na Twoje cudeńka :-)
    Do obserwatorów również dołączyłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdeczne gratulacje:)i oczywiście ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń