piątek, 14 czerwca 2013

Ośmiornica :)

Dziś miałam pokazać wam nowe kolczyki, ale zdjęcia nie wyszły za ładne. Mam nadzieje, że jutro wyjdą lepsze :)
Mam jednak dla was coś innego. Pyszną ośmiornicę. Nie zniechęcajcie się jej widokiem :)

Przepis znalazłam na blogu Moje Małe Czarowanie. Nie będę pisać wam przepisu gdyż Dorotka wszystko świetnie opisała. Zajrzyjcie do niej. Ma wiele bardzo ciekawych przepisów :)


Powiem wam szczerze, że nie miałam wątpliwości co do jej zrobienia. Już dawno chcieliśmy ją spróbować. Ma delikatny smak nie porównywalny z innym mięsem. Bardzo ładnie się kroi i wyśmienicie smakuje.

Tak wyglądała po rozmrożeniu (kupiłam ją zamrożoną w Lidlu):



Spróbujcie a nie pożałujecie :)


Pozdrowionka :)

10 komentarzy:

  1. Chyba za odważnie jak dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba spróbuję, wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba spróbuję, wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! Justynko pewnie jest przepyszna, ale ja jestem za mało odważna:P ale mój mąż pewnie z chęcią by spróbował:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się nie odważę niestety, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda :D ja ostatnio pierwszy raz mule jadłam :D ale mój mężczyzna w ogóle tego typu rzeczy nie chcę tknąć ;/ i mam problem
    jak zakupiłam raz sushi miała być fajna inna kolacja, to zjadł jedno i poszedł sobie jajecznicę zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze niewiedziałam że to można w lidlu kupić! lubie takie przysmaki ale nie wiem czy odważyłabym sie akurat ośmiornicę sama zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny nie zrażajcie się wyglądem. Przy duszeniu ośmiornica pięknie pachnie i zaczyna się rumienić :) Na prawdę warto i służę radą jakby co...sama radziłam się Doroty, bo coś takiego robiłam pierwszy raz. A do tego jest bardzo prosta w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się przełamać do ośmiornicy takiej z oczkami i łapeczkami. Tak samo mam w przypadku obdartego ze skóry królika, który tylko tak patrzy...brrr. Gotowe dania z takich zwierzątek jem chętnie:))

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń