środa, 26 czerwca 2013

Dziś się chwalę :)

Ostatnio wygrałam jedną z nagród w candy u CATH. Dostałam śliczne igielniki.


W paczce była też spora ilość przydasiów, ale zanim zrobiłam zdjęcia rozdzieliłam je już do pudełek (skleroza nie boli), więc musicie mi uwierzyć na słowo :)

Cath, bardzo dziękuję za ten prezent. W końcu nie giną mi igły :)

A wracając do pudełek. Gdzie trzymacie swoje półprodukty, koraliki i inne elementy? Ja wykorzystuje pudełka przeznaczone dla wędkarzy. Są najlepsze moim zdaniem :) 


W znalezieniu zdjęcia pomógł wujek Google :)

 Chociaż marzy mi się taki wielki kufer.

Pogoda nie rozpieszcza. Wczoraj było 13 stopni. Przyznać się kto narzekał na upały? :D

Trzymajcie się ciepło!

5 komentarzy:

  1. super wygrana:) ja postanowiłam w tym roku nie narzekać na upały, przypominam sobie dłuuuuugą zimę i doceniam każdy gorący dzień:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Takie przesyłki bardzo cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej.
    Ja swoje trzymam dokładnie w tych samych pudełkach, część kupiłam - wydawało mi się okazyjnie na Allegro, po czym na wysprzedaży w Tesco kupiłam o połowę taniej, takie całkiem bezbarwne i jeszcze fajniejsze, pod nazwą " organizer narzędziowy ", mają po mniej i więcej przegródek ( od 5 - 15 )
    A na upały narzekałam - przyznaję się bez bicia - dla mnie teraz jest superrrrrrrrr :D :D :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super igielniczki:) przydasie trzymam w szufladach komody - zawsze szkoda mi kasy na pudełka, wolę wydać na koraliki:D a na upały narzekałam - przyznaje się bez bicia, ale tylko na to, wszystko gorące na placu zabaw i dzieci się nie mogły bawić tylko wieczorem dopiero a teraz deszcz i już w ogóle nie mogą:P:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pudełko na szyciowe przybory, a w tym pudełku mam kolejne pudełka, w których są moje szpargałki:D

    Bardzo fajna wygrana:)

    U mnie pogoda też jakoś nie dopisuje:\

    OdpowiedzUsuń