niedziela, 23 czerwca 2013

Dzień Tatusia :)



Dziś święto taty. Często niedoceniane i zrzucane na drugi plan. A jednak tata to przecież wspaniała osoba. 

Mój tata to złoty człowiek. Jak byłam dzieckiem widziałam w nim autorytet. Pamiętam jak wytrwale tłumaczył mi matematykę, której za nic w świecie nie mogłam pojąć :)

Tata jest dla mnie tak samo ważny jak mama. To prawda co mówią, że dziewczyna potrzebuje kochającego ojca, żeby potem stworzyć wspaniały związek. W moim przypadku to się sprawdziło :)

Dziękuję Ci tato za wszystko co dla mnie robiłeś. Za wytrwałość i miłość. Za słowa pocieszenia i pomoc. Za to, że zawsze się o mnie martwisz chociaż nie jestem już mała dziewczynką :)

A dziś wieczorem uściskam mojego tatę za to, że jest...po prostu :)

2 komentarze:

  1. A dzień ojca we Francji jest wcześniej:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu ujęłaś w słowach ;-))

    OdpowiedzUsuń