poniedziałek, 13 maja 2013

Wiosna, wiosna :)

Dzisiaj mam wam do pokazania kilka kompletów. 
Ja mam taką przypadłość, że zazwyczaj robię biżuterię pod siebie. Tzn łącze takie kolory, które mi się podobają. Ja jestem raczej osobą, która lubi stonowane barwy dlatego większość moich wyrobów jest właśnie w takich odcieniach. Postanowiłam jednak trochę z tym powalczyć :) Mam nadzieję na bardziej wiosenno - letnią biżuterię :) Dlatego dziś rozpoczynam posta iście słonecznym kompletem, z którego jestem dumna głównie ze względu na kolorystykę i jaskrawość.




A teraz coś eleganckiego. Fioletowe kulki filcowe oraz malutkie błyszczące koraliki.




A na koniec brąz. Nie mogło go zabraknąć gdyż to mój drugi ulubiony kolor zaraz po szarościach :)





A już niedługo kolczyki, których jeszcze u mnie nie było w typowo słonecznych klimatach :)
W najbliższym czasie postaram się też pokazać wam pomysł na przetrzymywanie tasiemek, który znalazłam gdzieś w sieci i bardzo mi się spodobał :)

No to do następnego napisania!

8 komentarzy:

  1. Powiem tak: każdy komplecik ma swój urok, kolory świetnie ze sobą współgrają:) Pozdrawiam i zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tego dużo:) piekne kolory, się napracowałaś:) sama nie wiem , który najładniejszy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kompleciki są śliczne. Pierwszy ma bardzo energetyczne kolorki, drugi śliczne fiolety a trzeci urzeka kolorami ziemi. Każdy nosiłabym z dumą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wszystkie piękne,ale mój faworyt to jedyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Wszystkie są niesamowite, ale ten pierwszy po prostu jest cudny! Nie wiem czy to przez aktualnie trwające wiosno-lato, ale jakoś spodobały mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też bardzo lubię brązy:)Kompleciki są śliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to jak laczysy kolory!
    pierwszy komplecik faktycynie taka puzna wiosna a wczesne ciaplutkie lato ^^, fiolet jeden z moich kolorow faktycynie wyszedl elegancko, cos idelanego na wieczory :) a ten ostatni dlamnie raczej zimowo sie kojarzy ;) ale jak juz wspominalam dobor kolorystyczny rownie mily dla oka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kompleciki , pierwszy jest uroczy , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń