środa, 29 maja 2013

Poważna czy beztroska?

No właśnie...jakie jesteście? A może drzemią w was obie te cechy?
Jedni wolą nie wyróżniać się z tłumu nosząc stonowane kompozycje. Inni lubią kolorowe ubrania z przewagą neonowych barw.  
Dla jednych i dla drugich stworzyłam komplety :) 

Pierwszy stonowany w czerni, czerwieni i szarości:





Drugi kolorowy, wesoły z przewagą fuksji i pomarańczy:




Odrobina szaleństwa w kolorystyce nigdy nie zaszkodzi a i poważnym wiecznie być nie można. Jednak gdy wymaga tego sytuacja lub kreacja warto założyć biżuterię w nico stonowanych barwach :)

A wy co byście wolały? Powagę czy beztroskę w biżuterii?

14 komentarzy:

  1. To zależy od dnia i sytuacji:)Dziś bym ten neonowy wybrała:)a jutro ten stonowany...kto wie:)Oba mają to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy zestaw kolorystyczny jest taki spokojny, elegancki, a drugi jest letni, wystrzałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi to nie moja bajka (choć podobno jaskrawe kolory w modzie są), a ten pierwszy pewnie bym w kółko nosiła:D Niby taki rzeczywiście stonowany jest, ale ma iskierkę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kompleciki są świetne. Ja nie lubię nosić wzorzystych ubrań. Z reguły wybieram te jednokolorowe. Uwielbiam za to dodatki. Drugi komplecik świetnie pasowałby do białej bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudne:) oba mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wybrała pierwszy komplecik:))Bardziej do mnie pasuje, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kolorowe ciuchy ale raczej stonowane :)) i nie wyróżniające się :)). Komplecik nr 1 bardzo elegancki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj u mnie to zależy zupełnie od dziwnych rzeczy :) na co dzień i zwykle raczej stonowane, ale jak mnie najdzie to wdziewam różne dziwne kolory na siebie :)) czasem fajnie zaszaleć, dlatego oba komplety bardzo mi się podobają i chętnie bym założyła. Pierwszy dodatkowo jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy w moim guście. Nie w pełni się zgadzam, że taki poważny, bo w tej czerwieni zawsze może tkwić odrobina szaleństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię prostotę w ubraniu urozmaicona właśnie fajną biżuterią :) podobno wyróżniam się z tłumu ;) a przy moim malutkim wzroście nie wiem dlaczego ;P pierwsze korale są cudowne! uwielbiam ten zestaw kolorystyczny, te bym na pewno nosiła często :) drugie niesamowicie energetyczne to coś co maja w sobie to chyba właśnie ta energie :) kolory kompletnie nie dla mnie :P ale robią wrażenie 100% pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  11. Są tak różne, ale myślę każdy komplet znajdzie swojego właściciela. Mnie osobiście bardziej odpowiada pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba komplety cieszą oko :) Jednak moim faworytem kolorystycznym jest zdecydowanie pierwszy, oczywiście nie ujmując nic drugiemu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne komplety :)
    Pierwszy skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń